![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, En kontrast vinduet holder dukker opp og vil ikke gå unna. Jeg bruker en Sharps Electronics maskin med W98SE og Dell skjermen. CPU syntes å gjenkjenne skjermen. Dette skjedde på noen elses Gateway W98SE CPU og min Dell skjermen. Hvordan kan jeg fikse dette problemet? Takk. Bob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du en modell nummer?
| |||
| |||
| Skjermen er en Dell E773c 17 ". Kontrasten boksen har en farge som skifter fra rødt til blått og tilbake igjen. Markøren har ingen innvirkning på den. Det er forskjellige bilder som viser hvordan du chenge form av screeen. Det er en avkjørsel skiltet på venstre side. Tallene 9300 og 9500 er i boks Brukermodusprogrammer H: 37.8KH2 V: 59.9Hz CPU har ikke et modellnummer. |
|
| |||
| |||
| Det du beskriver er overvåke oppsettbildet. Vanligvis er det en meny-knappen og markøren tastene på skjermen. Hvis det vises uten handling, vil jeg gjette på at de ønsker at du endrer denne innstillingen. 9300/9500 lyd like farge temperatur setting - det er et spørsmål om visuell preferanse. H: er horisontal frekvens - justere at hvis skjermen er ustabil eller hvis det er gjenstander sprinkled hele skjermen. Det er mulig at grafikkortet blir bedt om å høyt av oppløsning eller antall farger. Tilbake til VGA (800x600) og 16 millioner farger (256 er web pallete). |
|
| |||
| |||
| Jeg har prøvd alle de forskjellige innstillingene og ingenting endres. |
|
| |||
| |||
| Er det bare innstillingene vinduet som dukker opp? Kan det være en dust problem i overvåke forårsaker en tilkobling til innstillinger knappen? |