![]() |
|
| |||
| |||
| hi, ik vond deze koeler voor de 8800GT, die ziet er vrij goed (zie foto). Maar i cant find it te koop op haar eigen, alleen met de kaart. Als er iemand weet waar ik 1 kan krijgen aub. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je exact dezelfde kaart nu? reden voor vragen, kan er een paar passen kwesties als ze niet van hetzelfde bedrijf om zo te zeggen EDIT net besefte dat jij het was zo Spencer im ervoor dat je al gecontroleerd of ik ziek hehe n proberen te vinden voor een ya pal!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Top Secrit
|
|
| |||
| |||
| Citaat: , Maar dankzij allemaal hetzelfde |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke 8800GT Videokaart Cooler? Hebben 2 afgehaald out | ruquick77 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 16 apr 2009 14:18 |
| CPU Cooler helpen | Bubba | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 20e sep 2008 12:51 |
| CPU Cooler. Welke? | craiig | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 14 feb 2008 15:15 |
| 8800gt koeler advies | Spencer2004 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 26 Jan 2008 15:13 |
| Cooler | Aners92 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 20 Jan 2008 03:41 |
| Thread Tools | |
| |