![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut 9800GX2 ja se on saavuttanut temps 85 * C. Tiedän, että tämä on normaalia, että tämä kortti, kun ihmiset voivat jopa käristys muna pois tämän kortin. Lämpö tämän kortin kuitenkin häiritsee minua, koska se kirjaimellisesti lämmittää minun koko huoneeseen. Olen etsit edullinen tapa jäähtyä minun kortti ehkä 70 * C. Ensin ajattelin lisätä muutaman viikate Kaze Maru faneja minun CM690 tapauksessa olen tällä hetkellä vain käyttämällä varastossa faneja. Oma veli sitten ehdotti löytää todellinen VGA jäähdytin. Olen tutustunut noin mutta en voi löytää VGA cooler sopusoinnussa 9800GX2. Ihmettelen, jos se olisi tehokkaampaa minun lisätä pari lisää faneja minun tapauksessa tai minun pitäisi mennä saada VGA cooler ja jos, niin mikä niistä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä haluat tehdä uhmaa lainsäädännön fysiikka. Et voi päästä eroon, että lämpö .... mahdotonta. Lisäämällä fanit etc kaikki aiot tehdä, on ottaa lämpöä pois kortin .... ja puhaltaa sen huoneeseen, jolloin kortin cooler .... ja huone luultavasti jopa lämpimämpää. Mutta se on silti hyvä jäähtyä sen 85 koska se on aika kuuma oman mielemme mukaan. Erillisen VGA cooler olisi parasta sekä runsaasti tapauksessa faneja.
|
| |||
| |||
| Voitko suositella mitään VGA ilma jäähdyttimet varten 9800GX2? |