![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp kjøpt en 9800GX2 og det er nå temps på 85 * C. Jeg vet dette er vanlig for dette kortet som folk kan steke et egg av dette kortet. Varmen fra dette kortet, er imidlertid plager meg som det bokstavelig talt varmer opp hele rommet. Jeg er på utkikk etter en rimelig måte å avkjøle kortet mitt til kanskje 70 * C. Ved første jeg tenkte på å legge til noen ljå Kaze Maru fans til min CM690 sak som jeg bare bruker aksjen fans. Min bro deretter foreslått å finne en aktuell VGA-kjøler. Jeg har lett rundt, men jeg finner ikke en VGA-kjøler kompatibel med 9800GX2. Jeg lurer på om det ville være mer effektivt for meg å legge til et par fans til min sak, eller bør jeg få en VGA-kjøler, og hvis så hvilken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva du vil gjøre defies lovene i fysikk. Du kan ikke kvitte seg med varmen .... umulig. Ved å legge til flere fans osv. Alt du skal gjøre er å ta varmen bort fra kort .... og blåse den inn i rommet, slik at kortet kulere .... og rom nok enda varmere. Men det er fortsatt en god idé å avkjøle det 85 som er ganske varmt for min smak. En dedikert VGA-kjøler vil være best, så vel som mange tilfelle fans.
|
| |||
| |||
| Kan du anbefale noen VGA air coolers for 9800GX2? |