![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Jeg er en ny COMER til denne hjemmeside, og har problemer med grafik er korrupt kun når du spiller spil. Der tilfældige trekanter nogle gange at blinke og nogle bare tom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at opdatere dine drivere til den nyeste version.
| |||
| |||
| Det er et NVIDIA GeForce 7300 GT Video Processor GeForce 7300 GT (APG conection) Producent NVIDIA Video Arkitekturområdet VGA DAC Type Integrated RAMDAC Memory Size 512MB Memory Type Ukendt Video Mode 1024 x 768 x 4294967296 farver Driver Version 6.14.11.8122 Driver Dato 15/01/2009 08:19:00 |
|
| |||
| |||
| Prøv nye drivere> http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us |
|
| |||
| |||
| Hej har netop opdateret de chauffører, og det er kommet tilbage med den samme version af drivere jeg havde og stadig har problemet? |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er kort? Hvis den har en blæser det koldt være tilstoppet med støv stop udføre og dermed er det overophedning. Fjern din sag og har en Peek, derefter rense den ud med et godt slag og en malerpensel, hvis det er nødvendigt. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil have et kig og rengør det i morgen og holder dig indsendt. Mange tak |
|
| |||
| |||
| Havde grafikkortet ud over weekenden, når jeg har installeret en anden harddisk og gav det en god rene og har stadig problemet. GPU'en temperatur er 55 normalt og går op til 68, når man spiller spil, CPU kører ved 44 og 48. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temperaturen er i orden, som gør at den eneste mulige synder, så døde skærmhukommelse. Ingen måde at løse dette andet end et nyt kort. Ked af.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| At være hoenst makker, det er en død kort. Du har brug for en udskiftning. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Random Blue Screen of Death og Genstart | lz22 | Windows-operativsystemer | 3 | 23 September 2009 03:11 |
| Pc fryser til enhver tid | kuby123 | Windows-operativsystemer | 4 | 6 juli 2009 05:34 |
| Onlinespil - Random halter spike hvert par minutter | tlh44 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 31. maj 2009 12:34 |
| Duel Screen Gaming | icu222much | General Software Chat | 3 | 9. sep 2008 15:52 |
| Overskriv 5 gange? | pete21 | General Software Chat | 12 | 22 december 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |