![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Ik ben een nieuwe bezoeker aan deze site, en met problemen met grafische wordt corrupte alleen tijdens het afspelen van games. Er willekeurige driehoeken enkele keer knipperen en sommige gewoon leeg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd het bijwerken van uw chauffeurs naar de nieuwste versie.
| |||
| |||
| Het is een NVIDIA GeForce 7300 GT Video Processor GeForce 7300 GT (APG aansluiting) Fabrikant NVIDIA Video Architecture VGA DAC Type Integrated RAMDAC Grootte geheugen 512MB Geheugen Type Onbekend Video Mode 1024 x 768 x 4294967296 kleuren Versie van stuurprogramma 6.14.11.8122 Driver Datum 15/01/2009 08:19:00 |
|
| |||
| |||
| Probeer nieuwe drivers> http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us |
|
| |||
| |||
| Hi zojuist bijgewerkt de chauffeurs en het is terug met dezelfde versie van stuurprogramma's en ik had nog het probleem? |
|
| |||
| |||
| Hoe oud is de kaart? Als zij heeft een fan het koud worden verstopt met stof stoppen met het uitvoeren en het is dus oververhitting. Verwijder uw zaak en hebben een kijkje, dan maak het dan schoon met een goede klap en een kwast indien nodig. |
|
| |||
| |||
| Ik zal eens kijken en maak deze schoon morgen en houden u op de hoogte. Veel dank |
|
| |||
| |||
| Had de grafische kaart over het weekend toen ik installeerde een tweede harde schijf en gaf het een goed schoon en nog steeds het probleem. De GPU temperatuur is 55 normaliter en stijgt tot 68 bij het afspelen van spelletjes, de CPU wordt uitgevoerd op 44 en 48. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temperatuur is goed, dat laat de enige mogelijke oorzaak voor de dood als videogeheugen. Geen manier om dit oplossen anders dan een nieuwe kaart. Sorry.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Te hoenst stuurman, dit is een dode kaart. U moet een vervanging. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Random Blue Screen of Death en Restart | lz22 | Windows besturingssystemen | 3 | 23 september 2009 03:11 |
| Pc bevriest te allen tijde | kuby123 | Windows besturingssystemen | 4 | De 6 juli 2009 05:34 |
| Online gaming - Random lag spike om de paar minuten | tlh44 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 31 mei 2009 12:34 |
| Duel Screen Gaming | icu222much | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 9e Sep 2008 15:52 |
| 5 keer overschrijven? | pete21 | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | 22 dec 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |