![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg er en ny comer til dette området og har problemer med grafikken bli skadet når du spiller spill. Det tilfeldige trekanter noen ganger blinkende og noen bare tomt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd å oppdatere driverne til den nyeste versjonen.
| |||
| |||
| Dette er en NVIDIA GeForce 7300 GT Video Processor GeForce 7300 GT (APG conection) Produsentens NVIDIA Video Architecture VGA DAC Type Integrated RAMDAC Memory Size 512MB Memory Type Ukjent Video Mode 1024 x 768 x 4294967296 farger Driver Version 6.14.11.8122 Driver Dato 15/01/2009 08:19:00 |
|
| |||
| |||
| Prøv nye drivere> http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us |
|
| |||
| |||
| Hei har nettopp oppdatert driverne og det har kommet tilbake med samme versjon av driverne jeg hadde og fremdeles har problemet? |
|
| |||
| |||
| Hvor gammel er du kortet? Hvis det har en vifte den kalde være tett med støv stopping utføre og dermed er det overoppheting. Fjern saken og har en kikk, så rengjør den ut med et godt slag og maling pensel hvis nødvendig. |
|
| |||
| |||
| Jeg skal ta en titt og rengjør den i morgen og holde deg oppdatert. Mange takk |
|
| |||
| |||
| Hadde grafikkortet over helgen da jeg installerte en ekstra harddisk og ga den en god rene og fortsatt har problemet. The GPU temperaturen er 55 normaly og går opp til 68 når du spiller spill, CPU kjører på 44 og 48. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temperaturen er ok, det går det bare mulig gjerningsmann som døde skjermminne. Ingen måte å fikse dette annet enn et nytt kort. Beklager.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Å være hoenst kompis, dette er en død kortet. Du trenger en erstatning. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Random Blue Screen of Death and Start | lz22 | Windows-operativsystemer | 3 | 23 september 2009 03:11 |
| Pc fryser hele tiden | kuby123 | Windows-operativsystemer | 4 | 6 juli 2009 05:34 |
| Online spill - Tilfeldig lag nagle noen få minutter | tlh44 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 mai 2009 12:34 |
| Duell Screen Gaming | icu222much | General Software Chat | 3 | 9nde sep 2008 15:52 |
| Overskriv 5 ganger? | pete21 | General Software Chat | 12 | 22 desember 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |