![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alla Jag är en ny Comer till denna webbplats och har problem med grafiken är skadad när du spelar spel. Det slumpmässiga triangel ibland blinkar och vissa bara tomt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du försökt att uppdatera drivrutinerna till den senaste versionen.
| |||
| |||
| Dess ett NVIDIA GeForce 7300 GT Video Processor GeForce 7300 GT (APG conection) Tillverkare NVIDIA Video Arkitektur VGA DAC Typ Integrerad RAMDAC Memory Size 512MB Minne Typ Okänt Video-läge 1024 x 768 x 4294967296 färger Driver Version 6.14.11.8122 Driver Datum 15/01/2009 08:19:00 |
|
| |||
| |||
| Prova nya drivrutiner> http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us |
|
| |||
| |||
| Hej har just uppdaterat drivrutiner och det har kommit tillbaka med samma version av drivrutiner jag hade och fortfarande har problem? |
|
| |||
| |||
| Hur gammal är den kort? Om man har en fläkt det kallt vara igensatt med damm stoppa utföra och därför är det överhettning. Ta bort ditt fall och få en titt och sedan rena det med ett bra slag och en färg pensel om det behövs. |
|
| |||
| |||
| Jag kommer att ta en titt och rena det i morgon och håller er uppdaterade. Många tack |
|
| |||
| |||
| Hade grafikkortet över helgen när jag installerade en andra hårddisk och gav det en bra ren och fortfarande har problem. Den GPU temperaturen är 55 normalt och går upp till 68 när du spelar spel, processorn körs i 44 och 48. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Temperaturen är okej, som ger den enda möjliga gärningsmannen så döda grafikminne. Inte en chans att åtgärda detta annat än ett nytt kort. Ledsen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| För att hoenst mate, detta är en återvändsgränd kortet. Du behöver en ersättare. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Random Blåskärm och omstart | lz22 | Windows-operativsystem | 3 | 23 september 2009 03:11 |
| Pc fryser hela tiden | kuby123 | Windows-operativsystem | 4 | 6 juli 2009 05:34 |
| Onlinespelindustrin - Slumpmässig släpa Spike med några minuters | tlh44 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 31 maj 2009 12:34 |
| Duel Screen Gaming | icu222much | General Software Chat | 3 | 9:e sep 2008 15:52 |
| Över 5 gånger? | pete21 | General Software Chat | 12 | 22 december 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |