![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb momenteel een x1950pro 512MB en kunnen om een ander van een vriend voor zijn gratis, maar is de 256mb versie. Zou ik nog steeds gebruik kunnen maken van de kaarten in CrossFire? dankzij max |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat het is niet aanbevolen, maar is het misschien een beetje als RAM in dat, indien verschillende producten, het werkt alleen als de slechtste (in dit geval, zowel in werking hebben 256 MB), maar dit is slechts een gok.
| |||
| |||
| ok cheers thingie, Als iemand anders kan stal meer licht op het onderwerp dat zij zou veel apreciated |
|
| |||
| |||
| bedankt voor je tijd en help thingie, Ik heb dit gevonden http://ati.amd.com/technology/crossfire/faq.html waaruit blijkt dat het is mogelijk, maar niet zo goed als twee identieke kaarten, denk ik gewoon schuiven in en zie wat er gebeurt |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2x 4870 X2 Crossfire | tbarber | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | De 2 juni 2009 23:36 |
| SLI / CROSSFIRE | Deezer | Cases & Power Supplies | 2 | De 4 februari 2008 21:07 |
| SLI of CrossFire? | cheesewheels99 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | De 1 januari 2008 16:52 |
| Crossfire Kabel | xrcodeman | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 6 augustus 2007 04:24 |
| X1950xtx CrossFire | xrcodeman | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 17 juli 2007 18:26 |
| Thread Tools | |
| |