![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en gammel crt type skærm med pc'en nedenunder, når jeg tænder den på det virker i bios / FMO'er mode, men så snart Windows starter indlæse op monitoren slukkes til standby mode.when jeg skifte den tilbage på skærmen viser et grafisk siger siger nej signal.I har forsøgt at tage ud og lægge tilbage i den serielle port kabel flere gange, så det cant være, at det er damged ellers intet ville dukke op i bios mode på all.could det være et problem med vinduer eller skærmkortet selv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Boot i fejlsikret tilstand og drej din beslutning ned, det er sat for højt for din skærm.
| |||
| |||
| Ikke vidste CRT havde grænser, min ynkelige CRT-skærm kan gå over 3000 pixels bred .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installeret Old CD Drive, Powered Up, noget poppet, "intet signal" om Monitor | Samantha0101 | Drives & flytbare medier | 4 | 13 august 2009 04:50 |
| Monitor siger noget signal om splinterny rig | svenrulz | General Hardware Chat | 4 | 27. maj 2009 08:10 |
| Monitor nr. Signal - Ny Build System | naemair | General Hardware Chat | 2 | 22 februar 2009 20:05 |
| Hjælp med at overvåge - nr. signal besked | tinbra1 | General Hardware Chat | 9 | 24 oktober 2008 06:21 |
| Speedstream modem viser ikke er tilsluttet, computer viser er | ScottAU | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 9. sep 2008 15:56 |
| Thread Tools | |
| |