mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

CRT-monitor blijkt geen signaal grafische

Reply

Thread Tools
Old 25 december 2008, 06:16
Nieuw Lid Fractie

Default CRT-monitor blijkt geen signaal grafische

Ik heb een oude CRT-type monitor met de pc beneden, toen ik zet hem aan het werken in de bios / CMOS-modus maar zodra Windows wordt gestart voor het laden van de monitor schakelt naar de standby-mode.when ik zet hem terug op de monitor toont een grafische gezegde zegt geen signal.I hebben geprobeerd rekening te nemen en erop terug in de seriële poort-kabel meerdere keren, zodat het huicheltaal worden dat dat damged anders niets zou zien in de bios-modus op all.could het een probleem met Windows of de videokaart zelf?
Old 25 december 2008, 08:29
Administrator Group

Opstarten in de veilige modus en zet uw resolutie omlaag, het is te hoog voor uw monitor.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 december 2008, 09:17
Lid Fractie

Wist niet CRT had grenzen, mijn armzalig CRT-monitor kan meer dan 3000 pixels breed ..
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Geïnstalleerd Oude CD Drive, Powered Up, Something popped, 'geen signaal' op Monitor Samantha0101 Drives & Removable Media 4 13 aug 2009 04:50
Monitor zegt geen signaal op de gloednieuwe tuig svenrulz Algemeen Hardware Chat 4 27 mei 2009 08:10
Monitor nr. Signaal - Nieuwe Build System naemair Algemeen Hardware Chat 2 22 feb 2009 20:05
Hulp met monitor - Geen signaal bericht tinbra1 Algemeen Hardware Chat 9 24 okt 2008 06:21
Speedstream modem blijkt niet aangesloten, computer Resultaat is ScottAU Netwerken, modems & VoIP 1 9e Sep 2008 15:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.