![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een oude CRT-type monitor met de pc beneden, toen ik zet hem aan het werken in de bios / CMOS-modus maar zodra Windows wordt gestart voor het laden van de monitor schakelt naar de standby-mode.when ik zet hem terug op de monitor toont een grafische gezegde zegt geen signal.I hebben geprobeerd rekening te nemen en erop terug in de seriële poort-kabel meerdere keren, zodat het huicheltaal worden dat dat damged anders niets zou zien in de bios-modus op all.could het een probleem met Windows of de videokaart zelf? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Opstarten in de veilige modus en zet uw resolutie omlaag, het is te hoog voor uw monitor.
| |||
| |||
| Wist niet CRT had grenzen, mijn armzalig CRT-monitor kan meer dan 3000 pixels breed .. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geïnstalleerd Oude CD Drive, Powered Up, Something popped, 'geen signaal' op Monitor | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 4 | 13 aug 2009 04:50 |
| Monitor zegt geen signaal op de gloednieuwe tuig | svenrulz | Algemeen Hardware Chat | 4 | 27 mei 2009 08:10 |
| Monitor nr. Signaal - Nieuwe Build System | naemair | Algemeen Hardware Chat | 2 | 22 feb 2009 20:05 |
| Hulp met monitor - Geen signaal bericht | tinbra1 | Algemeen Hardware Chat | 9 | 24 okt 2008 06:21 |
| Speedstream modem blijkt niet aangesloten, computer Resultaat is | ScottAU | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 9e Sep 2008 15:56 |
| Thread Tools | |
| |