![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en gammel CRT-type skjerm med PC nede, da jeg slå den på det fungerer i BIOS / CMOS-modus, men så snart Windows begynner å laste opp skjermen slår av til standby mode.when jeg slå den tilbake på skjermen viser en grafisk ordtak sier nei signal.I har prøvd å ta ut og sette tilbake i seriell port kabel flere ganger, så det skrånende være at det er damged ellers ingenting skulle vises i bios modus på all.could det være et problem med vinduer eller skjermkortet seg selv? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oppstart i sikker modus, og slå den oppløsningen ned, det er satt for høyt for din skjerm.
| |||
| |||
| Visste ikke CRT hadde grensene mine ynkelig CRT skjerm kan gå over 3000 piksler bredt .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installed Old CD Drive, Powered Up, noe Popped, ingen signaler "på Monitor | Samantha0101 | Drivere og flyttbare medier | 4 | 13 august 2009 04:50 |
| Monitor sier ingen signaler på helt ny rigg | svenrulz | General Hardware Chat | 4 | 27 mai 2009 08:10 |
| Monitor No Signal - Nytt Bygg System | naemair | General Hardware Chat | 2 | 22 februar 2009 20:05 |
| Hjelp med monitor - No signal melding | tinbra1 | General Hardware Chat | 9 | 24 oktober 2008 06:21 |
| Speedstream modem viser ikke tilkoblet datamaskin viser er | ScottAU | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 9nde sep 2008 15:56 |
| Thread Tools | |
| |