![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At være ærlig m8 den 1GB plejer gøre en smule forskel fra 512MB eller endog 256 MB, da det har en smal 128MB interface og endda med 1GB hukommelse kører på 400MHz (800 MHz effektivt), at det er DDR2 begrænser også kortets hukommelse båndbredde og Jeg tror, med kun 16 stream processers doesnt gøre det et meget godt spil kort okay for køre af møllen spil jeg gætte, men jeg tror, det ville kæmpe mod et spil som FEAR
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GeForce 8600 GT er en langt bedre løsning på dette prisniveau.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey hulsey!, id sige enten 8600gt eller hvis du kan strække den 8800 gt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du vil ydeevne, og kan ikke få et 8800gt eller 9600gt, og vil have en mindre pris, kan du altid gå ATI. Hvis du ikke gå til toppen af den linje, ydeevne under alle omstændigheder vil det ikke gøre nogen forskel, bortset forlade flere kontanter i lommen.
| |||
| |||
| Ok tak for din replys. Ligner den 1GB er kinda meningsløst derefter, for dette kort. Jeg tror, at 8600GT ser godt anstændig pris, jeg må Op til 8800GT dårligt se, jeg vil købe et nvidia / GeForce kort, jeg har købt dem i fortiden ATi ser godt ud men jeg er ikke bekendt med deres sortiment ! |
|
| |||
| |||
| samme her, jeg kender nvidias kort, men ikke ati men 8800gt over 8600 BT til gaming |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fik 8600GT, for CSS etc kører perfekt med høj detaljer etc jeg havde tænkt mig at få 8800, men det ville betyde en ny PSU og bare cant være generet
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| godt lige at oplyse Dem alle en lille smule, så du er lidt mere fortrolig med ATI, deres 3870 udfører stort set det samme som den 9600gt. Det 9600gt ikke trække langt foran i næsten alle tilfælde selv. Det skyldes, at 9600gt var tænkt som en del konkurrent at lægge ATI i et hjørne, men det har stadig en masse af de 8800gt's afpuds. så snart 9600gt kom ud, prisen på et utroligt 175 Bucks, ATI måtte straks sænke deres 38xx serie postkort priser. Jeg brugte et ATI kort, før jeg fik min 9600, og det var ikke en halv dårligt overhovedet. overvejer det var et PCI-kort, jeg stadig i stand til at spille spil som Call of Duty 2 og Portal trods alle andre forventninger om, at det ville svigte usle forsøger. ATI er ikke dårligt, at de netop ikke er så gode. Det er næsten nøjagtig den samme historie som med Intel vs AMD. Vi ved alle, at Intel har en højere kvalitet og bedre dele. og AMD er bare ... lidt mindre god. overordnede Men min grund til at anbefale det var prisen. hvis du vil gå til en nvidia, så jeg ser ingen grund til at stoppe dig. Jeg vil tilskynde det i virkeligheden. kan du finde dig selv i et scenario med: "wow. alting ser så forbløffende. Jeg spekulerer på, om det vil gøre, at spillet ser awesome også" og du kan begynde at købe mere sjovt spil, der er også mere grafik intensivt. Jeg kan finde mig i denne stilling lige nu heheh. men jeg har ikke penge til at få spil: (. hvis man kan strække den forskel, der går til 9600. det dobbelte af den pris, men det er ikke tre gange den pris, ligesom 8800 er. du ikke vil fortryde din beslutning. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at jeg skulle begynde at annoncere for BfG du vide ... http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=771460 dens en 128 pounds smule pebret i forhold til dine. Men dette futureproofs du for nogen tid og fik en levetid garanti. Og i den usikre verden af bygningen computere du kender Thats en god ting:) |