![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos haluat olla rehellinen M8 on 1GB tapana tehdä hieman ero on 512 Mt tai jopa 256 Mt, koska se on kapea 128MB rajapintailmiöistä ja jopa 1 Gt muistia käydessä 400MHz (800MHz tehokas), se on DDR2 myös raja-kortin muistin kaistanleveyttä ja Mielestäni vain 16 stream processers doesnt tekevät siitä erittäin hyvää pelaamista kortin kunnossa varten suorittaa puristamo pelejä i arvata mutta Odotan se taistelu peliä kuten FEAR
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GeForce 8600 GT on paljon parempi vaihtoehto tuohon hintaluokkaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey hulsey!, id sanoa joko 8600gt tai jos et voi venyttää 8800 gt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jos haluat, suorituskykyä, eikä voi saada 8800gt tai 9600gt, ja he haluavat pienempi hintalappu, voit aina mennä ATI. jos et ole HAKU alkuun linjan suorituskykyä joka tapauksessa, se ei ole mitään merkitystä paitsi jättää enemmän käteistä taskussa.
| |||
| |||
| Ok kiitos replys. Näyttää siltä, että 1Gb on kinda turhaa sitten, koska tämä kortti. Mielestäni 8600GT näyttää hyvältä ihmisarvoisen hinta saan Ylös varten 8800GT huonosti katso, aion ostaa nvidia / GeForce kortin i ovat ostaneet niitä aikaisemmin ATI näyttää hyvältä, mutta en ole perehtynyt niiden valikoima ! |
|
| |||
| |||
| sama täällä Tiedän nvidias kortti, mutta ei atin mutta 8800gt yli 8600 gt peli |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sain 8600GT, CSS etc runs täydellinen runsaasti yksityiskohtia jne. Aioin saada 8800, mutta se merkitsisi uuden PSU ja juuri cant be vaivautunut
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| hyvin vain kertoa teille kaikille vähän niin olet hieman perehtynyt ATI, niiden 3870 suorittaa suunnilleen sama kuin 9600gt. että 9600gt ei vedä kauas lähes kaikissa tapauksissa tosin. Tämä johtuu siitä, että 9600gt on suunniteltu osana kilpailija esittää ATI nurkkaan, mutta se on vielä paljon, että 8800gt: n koristeita. heti kun 9600gt tuli ulos, hinnoitellaan uskomattoman 175 taalaa, ATI oli välittömästi alentaa 38xx-sarjan kortit hintoja. i käyttänyt atin kortin, ennen kuin sain 9600, ja se ei ollut puoli huono ollenkaan. huomioon se oli PCI-kortin, i vielä onnistunut pelata pelejä kuten Call of Duty 2 ja portaalin huolimatta kaikkien muiden odotuksia, että se epäonnistuu surkeasti yrittää. ATI ei ole huono, he vain eivät ole yhtä hyvä. se on lähes täsmälleen saman tarinan kuin Intel vs AMD. me kaikki tiedämme, että Intel on laadukkaampia ja parempia osia. ja AMD on vain ... hieman vähemmän hyvä. yleinen kuitenkin minun syy suositellaan se oli hinta. jos haluat mennä varten nvidia, niin en näe mitään syytä pysäyttää sinut. I'd kannustaa se tosiasia. saatat löytää itsesi skenaariosta on: "wow. kaikki näyttää niin ihmeellinen. Ihmettelen, jos se tekisi että peli näyttää awesome liian" ja voit aloittaa ostamalla lisää hauskoja pelejä, jotka ovat myös enemmän grafiikka intensiivinen. Olen löytää itseni tässä asennossa nyt heheh. mutta minulla ei ole rahaa saada pelejä: (. jos et voi venyttää aukon mennä varten 9600. on kaksinkertainen hinta, mutta se ei ole kolme kertaa hinnan kuin 8800 on. et pahoillani päätöstänne. |
|
| |||
| |||
| Luulen, että pitäisi aloittaa mainonnan BFG tiedäthän ... http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=771460 sen 128 puntaa bit pricey verrattuna sinun. Mutta tämä futureproofs teitä aika kauan ja sen sai elinikäinen takuu. Ja epäilyttävien Maailma rakentaa tietokoneita tiedät thats hyvä asia:) |