![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om eerlijk te zijn m8 de 1GB wont een beetje verschil met de 512 of zelfs de 256 als het heeft een smalle 128mb interface en zelfs met 1gb geheugen draait op 400MHz (800MHz effectief), met dien DDR2 beperkt ook de kaart van het geheugen bandbreedte en Ik denk dat met slechts 16 stream processers doesnt maken het een zeer goede gaming kaart oke voor draaien van de molen spelen denk ik, maar ik denk het zou vechten tegen een spel als FEAR
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GeForce 8600 GT is een veel betere optie op die prijs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey hulsey!, id zeggen de 8600gt of als u kunt strekken de 8800 gt
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als u wilt dat de prestaties, en niet kan krijgen een 8800gt of een 9600gt, en willen een kleiner prijskaartje, kunt u altijd ATI. Als u niet op zoek naar top van de lijn prestaties hoe dan ook, zal geen enkel verschil maken, behalve verlof meer contant geld in uw zak.
| |||
| |||
| Ok dank voor uw replys. Lijkt erop dat de 1Gb is een beetje zinloos is, dan wordt voor deze kaart. Ik denk dat de 8600GT ziet er goed uit fatsoenlijke prijs i mei Gor voor de 8800GT slecht zien, i am going to buy a nvidia / geforce kaart heb ik gekocht in het verleden ATi ziet er goed uit maar ik ben niet bekend met hun assortiment ! |
|
| |||
| |||
| Hetzelfde hier Ik weet nvidias kaart maar niet ati 8800gt maar meer dan 8600 GT voor gaming |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb de 8600GT, voor CSS etc loopt perfect met hoge details etc Ik ging om de 8800, maar dat zou betekenen dat een nieuwe PSU en slechts huicheltaal worden lastig gevallen
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| goed alleen te verlichten jullie allemaal een beetje, zodat je een beetje meer vertrouwd met ATI, de 3870 presteert ongeveer hetzelfde als de 9600gt. de 9600gt doet trek ver vooruit in bijna alle gevallen wel. Dat komt omdat de 9600gt is ontworpen als een onderdeel concurrent om ATI in een hoek, maar het heeft nog steeds een groot deel van de 8800gt's afsnijdsels. zodra de 9600gt kwam, geprijsd op een ongelofelijke 175 dollar, ATI moest onmiddellijk lagere hun 38xx serie kaarten prijzen. Ik gebruikte een ATI-kaart voordat ik heb mijn 9600, en het was niet half slecht. gezien was het een PCI-kaart, ik nog steeds te spelen spellen als Call of Duty 2 en Portal, ondanks alle andere verwachtingen dat het zou mislukken jammerlijk proberen. ATI is niet slecht, ze zijn niet zo goed. het is bijna exact hetzelfde verhaal als met Intel vs AMD. we weten allemaal dat Intel heeft een hogere kwaliteit en betere onderdelen. en AMD is gewoon iets ... minder goed. algemene hoewel, mijn reden voor de aanbeveling was het prijs. als je wilt gaan voor een nvidia, dan zie ik geen reden om te stoppen met je. Ik wil stimuleren dat in feite. Misschien vindt u uzelf in het scenario van: "wow. alles ziet er zo geweldig. Ik vraag me af of het zou dat spel te kijken awesome" en je kan beginnen met het kopen van meer leuke spelletjes, die ook meer grafische intensief. Ik ben het vinden van mezelf in die positie nu Heheh. maar ik heb geen geld om games: (. als je kan strekken van de kloof, ga voor de 9600. het is het dubbele van de prijs, maar is het niet drie keer de prijs als de 8800 is. u zal er geen spijt van uw beslissing. |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik moet beginnen met reclame voor BFG weet je ... http://www.scan.co.uk/Products/Produ...oductID=771460 zijn een 128 pond beetje prijzig in vergelijking met de uwe. Maar dit futureproofs u al een tijdje en hebben een levenslange garantie. En in de onveilige wereld van gebouw computers u weet dat een goede zaak:) |