![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, jeg fik min dell 2408wfp i sidste uge fra ocuk for 420 pund, så vidt det er freaking strålende. billedet er sprød, det beslutningsforslag, er enorm og konnektivitet er forbløffende. det har en kortlæser i den side, der fungerer straks med både Windows og Linux, og med 2 USB-porte. Jeg har brugt billedet i billedet for første gang, og jeg må sige, det er udmærket, jeg kan spille Xbox og surfe på nettet på samme tid !!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah yeah Jeg har den Sam 450 GTS-systemet med et output på 60 RPS følgende cellen drev ydeevne kortet giver mulighed for en intercooled observationall følges gennem giver dig fantastiske ting:)
| |||
| |||
| hold kæft Gaza ![]() denne skærm er awesome! |
|
| |||
| |||
| Hvad vil det gøre? Jeg kan huske, du fortæller mig før, men jeg glemte |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow det er et dyrt moniter! men det er rart med, at landskabet mode, og det er 1080p! wow!
| |||
| |||
| dens mere end 1080p sin 1200p (at isnt selv en HD standard) |
|
| |||
| |||
| Thats kinnda meningsløst, fordi noget bedre derefter 1080p øjet cant se en forskel på mindst Thats hvad folk fortæller mig ... |
|
| |||
| |||
| haha Thats en løgn, der er meget mere detaljeret, og tingene er højere og mindre postkasseselskaber ish |
|
| |||
| |||
| onde mennesker på dårlige købe de fortalte mig noget over 1080p du cant se en forskel! Jeg vidste ikke at lytte til dem |