![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, sain dell 2408wfp viime viikolla OcUK on 420 kiloa, joten paljon on freaking loistava. kuva on rapea, päätöslauselma on valtava ja liityntämahdollisuudet amazing. se on kortin lukija puolella, joka toimii välittömästi sekä Windows-ja Linux-ja 2 USB-porttia. Olen käyttänyt kuvan kuvan ensimmäistä kertaa, ja minun täytyy sanoa, että se on erinomainen, voin pelata xbox ja selata verkossa samaan aikaan !!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| joo joo i on sam 450 GTS järjestelmään tuottava 60 rps seuraavat solun ajaa suorituskyvyn kortti mahdollistaa sellaisen intercooled observationall seurata kautta antaa sinulle uskomattomia juttuja:)
| |||
| |||
| hiljaa Gazassa ![]() tähän näyttölaitteeseen is awesome! |
|
| |||
| |||
| mitä se tekee? Muistan kerrot minulle aikaisemmin, mutta unohdin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow, että on kallis moniter! mutta se on mukavaa on, että maisema-tilassa ja se on 1080p! wow!
| |||
| |||
| sen yli 1080p sen 1200p (joka isnt jopa hd-standardia) |
|
| |||
| |||
| thats kinnda turhaa, koska mitään parempaa sitten 1080p silmän voi nähdä eroa vähintään thats mitä ihmiset kertoa minulle ... |
|
| |||
| |||
| haha thats valhe on paljon yksityiskohtaisemmin ja asiat ovat korkeampia ja vähemmän letterbox ish |
|
| |||
| |||
| pahat ihmiset huono ostaa he kertoivat minulle mitään edellä 1080p you cant nähdä ero! Tiesin ei kuunnella heitä |