![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He, ik heb mijn dell 2408wfp laatste week van ocuk van 420 pond, dat tot dusver is freaking briljant. het beeld is kraakhelder, de resolutie is enorm en de connectiviteit is amazing. Het heeft een kaartlezer in de zijkant dat werkt onmiddellijk met zowel Windows als Linux en met 2 USB-poorten. Ik heb gebruik gemaakt van de foto in beeld voor de eerste keer en ik moet zeggen het is uitstekend, ik kan spelen op de Xbox en blader de netto tegelijkertijd !!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah yeah Ik heb de Sam 450 GTS-systeem met een output van 60 rps na de cel drive prestaties kaart waardoor een intercooler observationall volgen waardoor u amazing stuff:)
| |||
| |||
| shut up Gaza ![]() Deze monitor is awesome! |
|
| |||
| |||
| wat doet het? Ik herinner me je vertellen me voor, maar ik vergat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow, dat is een dure moniter! maar het is leuk met dat landschap modus en het is 1080p! wow!
| |||
| |||
| zijn meer dan 1080p haar 1200p (dat isnt zelfs een HD-standaard) |
|
| |||
| |||
| thats kinnda zinloos, omdat er iets beter dan 1080p het oog cant zie een verschil tenminste dat is wat mensen me vertellen ... |
|
| |||
| |||
| haha dat is een leugen, er is veel meer detail en dingen zijn groter en minder brievenbus ish |
|
| |||
| |||
| slechte mensen op slechte kopen ze vertelde me iets boven 1080p u cant zie een verschil! Ik wist niet naar hen te luisteren |