![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, jeg har min dell 2408wfp forrige uke fra ocuk for 420 pund, så langt det er freaking brilliant. bildet er skarp og oppløsningen er enormt og tilkoblingsmuligheter er fantastisk. den har en kortleser på den siden som fungerer umiddelbart med både Windows og Linux, og med 2 USB porter. Jeg har brukt bilde i bilde for første gang, og jeg må si det er fantastisk, jeg kan spille xbox og surfe på nettet samtidig !!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ja ja jeg har sam 450 GTS med en produksjon på 60 RPS følgende cellen stasjonen ytelse kortet gir en intercooled observationall følger gjennom å gi deg fantastiske ting:)
| |||
| |||
| kjeft Gaza ![]() denne skjermen er kjempebra! |
|
| |||
| |||
| hva gjør den? Jeg husker du fortelle meg før, men jeg har glemt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow det er et dyrt moniter! men det er fint med at landskapet og det er 1080p! wow!
| |||
| |||
| sine mer enn 1080p sin 1200p (som isnt med en HD-standarden) |
|
| |||
| |||
| dvs kinnda meningsløs fordi noe bedre da 1080p øyet skrånende se forskjell minst dvs hva folk forteller meg ... |
|
| |||
| |||
| haha dvs løgn, det er mye mer detaljer og ting er høyere og mindre letterboxformat ish |
|
| |||
| |||
| onde mennesker på dårlig kjøp De fortalte meg noe over 1080p du skrånende se en forskjell! Jeg visste ikke å lytte til dem |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dell Support Centre Dsc.exe Messing Up Dell Inspiron 1300 | dmdougie | General Software Chat | 6 | 18 november 2009 13:25 |
| Dell, Dell, Alienware. | Razer | General Hardware Chat | 5 | 31 mars 2008 05:09 |
| Dell XPS 420 | alex | General Hardware Chat | 30 | 20 mars 2008 07:23 |
| PSU for Dell | vonfeldt7 | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 11 oktober 2007 02:40 |
| Hjelp med en Dell PSU | Certix | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 30 august 2007 16:43 |
| Thread Tools | |
| |