![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag fick min dell 2408wfp förra veckan från ocuk för 420 pund, så långt det är freaking brilliant. Bilden är skarp, upplösningen är enorm och anslutningsmöjligheter är fantastiskt. den har en kortläsare i den sida som fungerar direkt med både Windows och Linux och med 2 USB-portar. Jag har använt bild i bild för första gången och jag måste säga att det är utmärkt, jag kan spela xbox och surfa på nätet på samma gång !!!!!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| yeah yeah jag har den sam 450 GTS med en produktion av 60 RPS följande cellen köra prestanda kortet möjliggör en intercooled observationall fullfölja ger dig otroliga saker:)
| |||
| |||
| käften Gaza ![]() denna bildskärm är häftigt! |
|
| |||
| |||
| vad gör det? Jag minns att du berättade för mig innan men jag glömde |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| wow det är ett dyrt moniter! men det är trevligt med liggande format, och det är 1080p! wow!
| |||
| |||
| dess mer än 1080p sin 1200p (som isnt ännu ett hd-standard) |
|
| |||
| |||
| thats kinnda meningslöst eftersom allt bättre sedan 1080p ögat cant se en skillnad på minst thats vad folk talar om för mig ... |
|
| |||
| |||
| haha thats en lögn, det finns mycket mer i detalj och det är högre och mindre brevlådeföretag ish |
|
| |||
| |||
| onda människor på dåliga köp Man har sagt mig någonting över 1080p du skränande se en skillnad! Jag visste inte att lyssna på dem |