![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag var överklockning mitt minne klocka på mitt grafikkort med rivia tuner och jag var lite för impatatient och jag gick upp med 10 i stället för 5 som Internet sa åt mig att jag började 3DMark06 att se om det fortfarande var stabil i startied det första testet lastad och det fanns en massa block på skärmen och sedan min moniter gick bara på standby så jag startats och allt var bra
om jag skulle ha sparat det jag vet inte om jag skulle skriva det här just nu! wow det var nära men naturligtvis om det gjorde bromsen det skulle vara en bra oppertunity för att få ett nytt ... o väl det inte som om jag spelar något grafiskt intensiva spel ingenting mitt nuvarande kort cant hantera! Mitt System: ubr spel dator
|
|
| |||
| |||
| I detta fall din konversation titeln borde ha varit "katastrof undvikas", även tålamod är avgörande när ocing. |
|
| |||
| |||
| ya thats vad jag lärt mig idag |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det här är bara artefakter. Osannolikt att det skulle ha brutits.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| väl hela moniter gick in i vänteläge och wouldnt gå tillbaka eller nåt så jag blev verkligen rädd att jag stekt det |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm artifakter vanligtvis orsakar genom faluty mem marker men i detta fall du klockan att highe Kom ihåg att kolla temps när överklockning