mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Display Problemen

Reply

Thread Tools
Old 18 juli 2007, 03:04
Nieuw Lid Fractie

Default Display Problemen

Ik heb net een upgrade naar een Geforce 6200 grafische kaart. Het is van ASUS (N6200). Geïnstalleerd de grafische driver van de cd, en ineens ziet alles er geschroefd. Ik heb geprobeerd te downloaden en installeren van de nieuwste stuurprogramma van de website van de fabrikant, maar het hielp niet de situatie. Uiteindelijk heb ik het verwijderd en terug opnieuw geïnstalleerd vanaf de cd om complicaties te vermijden.

Ik kan geen screenshots nemen, ze afgeluisterd of andere reden .. De laatste foto is het resultaat van drukken Prt Scr en plakken in Paint.

http://img254.imageshack.us/img254/5...ge00001dz1.jpg (Kijk op het derde pictogram rechtsonder .. Het is verondersteld om een map .. = \)
http://img405.imageshack.us/img405/5...ge00002tb1.jpg
http://img444.imageshack.us/img444/2060/image4hq7.jpg

De resolutie is juist, het werkte perfect boete zonder dat de kaart geïnstalleerd laatste time.For refresh rate, heb ik gecontroleerd de optie die het zegt: "Toon alleen modi display dat mijn monitor kan weergeven", en ik probeerde elke verschillende refresh rate geeft . Geen verbetering .. = \

Is er een mogelijkheid dat het een hardware probleem? Kan het zijn omdat de grafische kaart is verwend?

Alle hulp zou zeer worden gewaardeerd .. = \
Bedankt!

Sorry voor verdubbeling van detachering, maar ik nam een nieuwe afbeelding ..

http://img178.imageshack.us/img178/1...ge00005hq8.jpg (Mijn desktop ziet er als volgt soms nadat ik minimaliseren een programma dat was het volledig bedekt. Ik moet opnieuw de wallpaper ingesteld om een betere speler (http://img260.imageshack.us/img260/6...ge00004kt9.jpg), Maar nog steeds vrij geschroefd (goed kijkt) een .. = \

PS: Om de mod dat dit msg goedgekeurd, sorry dat ik twee ingediende .. Ik dacht dat het ging niet door .. Ik wist alleen dat het nodig goedkeuring na de publicatie van de tweede, toen zag ik dat de pagina 'laden' ..

Meer foto's ..

http://img178.imageshack.us/img178/1...ge00005hq8.jpg (Mijn desktop ziet er als volgt soms nadat ik minimaliseren een programma dat was bedekt. Ik moet opnieuw de wallpaper ingesteld om een betere speler (http://img260.imageshack.us/img260/6...ge00004kt9.jpg), Maar nog steeds vrij geschroefd (goed kijkt) een .. = \
Old 18 jul 2007, 07:38
Banned Groep

Is dit een CRT-monitor Exsalisis?

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 18 juli 2007, 08:03
Nieuw Lid Fractie

Nope, het is een oude LCD. Het werkte prima voor het installeren van de grafische kaart al .. = \
Hij werkte ook prima, terwijl het nog de generieke driver die kwam met XP gebruikt.
Old 18 juli 2007, 08:16
Banned Groep

Nou, afgezien van een bestuurder het lijkt mij als je een hoop vuilnis geïnstalleerd op uw systeem.
Dit is natuurlijk geheel aan jou en is geen van mijn bedrijf, maar het punt dat ik ben is het maken van veel van de programma's / software die je er op kan conflicten veroorzaken met de kaart.
Bv; Waarom loopt 4 browsers, IRC is betrokken waarvan ik weet kan problemen veroorzaken, het is een veelvoud.
Ik zou het op schone mate voordat u verder te gaan.
Old 18 juli 2007, 08:44
Moderator Groep

Zou het te wijten aan het feit dat de onboard graphics zijn nog steeds op?
Je moet proberen uit te schakelen in het BIOS en opstart dan!
Edit: waar is Alex deze dagen anywoo?

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 18 juli 2007, 09:37
Donor Groep

Hey Ex.

Verwacht van mij als een driver probleem. Maar zoals sociale staten; Is de mobo hebben een geïntegreerde grafische oplossing? Als dat zo is dit uitschakelen in het BIOS voordat je iets anders te doen.

Wat betreft de refresh rate, laat dit bij 60Hz-niet meer, niet minder.

Zodra je dat gedaan hebt, reboot. Als dat gesorteerd het dan geweldig. Zo niet klik op de 'verwijderen bestuurder "in het display van eigenschappen (niet terugdraaien) en reboot opnieuw. Laat het me weten na dat.

Sante.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 18 juli 2007, 15:07
Nieuw Lid Fractie

Yeap. Het was geïntegreerde graphics. Ik heb geploegd via de BIOS, maar kan niets vinden over onboard grafische afbeeldingen of zoiets. Mijn moederbord maakt gebruik van de Phoenix AwardBIOS (v6.0). Hoe zou ik gaan doen? > < "

Wolfey> Yeap hahas .. xD installeer ik raar stront op deze .. Niet dat ik de meeste van hen al .. En ze zijn configurered geen van de onderdelen starten bij het opstarten, dus ik denk niet dat ze het probleem veroorzaakt ..

Really waarderen alle hulp!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Display chinese met IE8 tlh44 Web Browsers & FTP Clients 2 29 jun 2009 13:18
Ja, een andere 'IE kan niet worden weergegeven webpagina' amb3sc Web Browsers & FTP Clients 0 12 jun 2009 13:02
FOD Display icu222much PC & Gaming Console 3 8e Sep 2008 11:26
Dual display Z400 Grafische Kaarten & Monitors 10 De 1 maart 2008 18:01
Big Display SirStukings Grafische Kaarten & Monitors 4 13 nov 2007 09:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.