![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har opgraderet fra Windows XP til Vista og alt fungerer godt, bortset fra skærmindstillinger. Skærmopløsningen er sat til 1024 x 768 pixels, men det kun giver mig mulighed for Low 8 bit farve. Hvordan kan jeg øge farver? nogen hjælp witll være stor. |
|
| |||
| |||
| du har brug for at få vista grafik drivere til din pc. Hvis du har et grafikkort Thats stor, fordi alt hvad du behøver at gøre, hvis få drivere til det fra beslutningstagere websted (mest probally nvidia eller ati), men hvis du har om bord grafik bliver du nødt til at gå til dit bundkort's maker's hjemmeside, som er sværere. Hope that helps! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Kan ikke indstille skærmindstillingerne for flere skærme | Ballnplaya | Windows-operativsystemer | 0 | 6. jun 2009 15:23 |
| Skærmindstillinger ændre sig efter re-boot | P5200 | General Software Chat | 7 | 28 oktober 2008 19:57 |
| BIOS-indstillinger | Blazing933 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 1st Dec 2007 16:18 |
| Ændre indstillingerne for CPU fan * Please help * | Rekt | CPU, bundkort og RAM | 6 | 30. sep 2007 13:15 |
| Årsag til visningsindstillinger Ændre? | casselle | Windows-operativsystemer | 4 | 3. sep 2007 01:31 |
| Thread Tools | |
| |