![]() |
|
| |||
| |||
| Hej - jeg skal vælge en spiloplevelse overvåge og jeg fandt dette: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009156 Jeg vil gerne vide, hvis F-22-skærmen er kompatibel med 64 bit Vista? I e-post, Acer, men de var helt unyttige idioter. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skærme ikke kræver specifikke drivere, så er principielt forenelig med enhver OS.
| |||
| |||
| Citat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009125 Nogle mennesker siger, at det er uforeneligt med 64 Bit OS (Se under 1 / 5 æg) |
|
| |||
| |||
| Kan du sende den fornyede citater her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Der er nogle, der siger noget om det, men spørgsmålet er nok med hans grafikkort og ikke med skærmen. Hvorfor ellers ville der være så mange vurderinger hævder, at de ikke kan forklare det foregående spørgsmål folk har angiveligt haft med den.
| |||
| |||
| Efter yderligere læsning, lærte jeg, at disse 2 personer, der havde et problem, var en undtagelse. Mange flere mennesker har haft succes med at overvåge og 64-bit Vista. Men her er de anmeldelser: 1) Fordele: INGEN Det er langt den værste skærm jeg nogensinde har set på Cons: Du har en 64bit OS bliver du mangler 480 kolonner. Skift hver ret. Du vil ende op med noget browser kontrol. Alt off center. Farven bløder fra toppen til bunden. Du har 3 valg grønne, blå eller grå. CD var tom. Intet var det tomt. Åh det er en acer cd alle ret Viderebringe denne en 2) Fordele: arbejder på 32 bit systemer Cons: Nr. 64-bit support. Efter at google manglende symptomer, viser det sig, denne skærm vil gå til 1600x1200 i Vista64bit. Det vil medføre en 1920x1200 skrivebordet, men 420 kolonner til højre er offscreen. Så meget for at se blå ray selv med HDMI og HDCP support. Andre tanker: Acer tjeneste var brugbare nok til at sige, at jeg burde have kontrolleret deres hjemmeside for at se, om det havde 64-bit støtte, før jeg købte den. Jeg gjorde det, men stedets holder disse oplysninger en hemmelighed. Jeg ville ønske, jeg kunne få en refusion. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Så vælg et andet 24 "? Det er ikke, som om der er en mangel på dem på markedet. Også den første skærm er virkelig, virkelig overpris.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ligesom jeg sagde Monitors arbejde sammen med nogen OS, de bruger generiske drivere, kompatibilitetsproblemer skal ned til grafikkort eller noget andet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Acer Aspire Just wont arbejde! | roheel | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 20 November 2009 15:51 |
| Hjælp! Acer bærbar med Vista Doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystemer | 5 | 18 November 2009 12:33 |
| Ajourføring en Acer Sysem, vil Vista Still Work?? | minder | Windows-operativsystemer | 1 | 18 august 2009 06:03 |
| Ny Acer Desktop Vista OS. Ikke kan få Screensaver til at arbejde. | Garigoun | Windows-operativsystemer | 2 | 14. maj 2009 13:43 |
| Acer bærbar med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystemer | 7 | 20. sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |