![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo - ik ben het kiezen van een gaming monitor en ik vond dit: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009156 Ik wil weten of de F-22 monitor is compatibel met 64 bits Vista? Ik e-mail Acer maar ze zijn volkomen nutteloze idioten. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monitoren vereisen geen specifieke stuurprogramma's zijn dus in principe compatibel met elk besturingssysteem.
| |||
| |||
| Citaat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009125 Sommige mensen zeiden dat het onverenigbaar is met 64 bits OS (Kijk onder 1 / 5 eieren) |
|
| |||
| |||
| Kan je na de herziening citeert hier. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is een aantal dat nog iets zeggen over, maar het probleem is waarschijnlijk met zijn grafische kaart en niet met de monitor. Waarom anders zouden er zoveel beoordelingen beweren dat zij niet kunnen verklaren van de vorige uitgave mensen zogenaamd had met haar.
| |||
| |||
| Na verder lezen kwam ik erachter dat deze 2 mensen die een probleem had was een uitzondering. Veel meer mensen hebben succes met de monitor en 64 bits Vista. Maar hier zijn de beoordelingen: 1) Pros: GEEN Het is veruit het slechtste monitor die ik ooit zag op Cons: Je hebt een 64bit OS wordt u ontbrekende 480 kolommen. Verschuivingen volste recht. U zal eindigen zonder browser controles. Alles wat buiten centrum. De kleur bloedingen van de top naar de bodem. Je hebt 3 keuze's groen, blauw of grijs. De cd is leeg. Niets was op dit veld leeg. Oh het is een acer cd oke PASS op deze ene 2) Pros: werkt op 32 bit systemen Cons: Geen 64-bits ondersteuning. Na het mislukken van Google symptomen, blijkt deze monitor zal gaan naar 1600x1200 in Vista64bit. Het zal een 1920x1200 bureaublad, maar de 420 kolommen aan de rechterkant zijn de coulissen. So much for watching blue ray zelfs met HDMI en HDCP-ondersteuning. Andere ideeën: Acer-service is handig genoeg om te zeggen dat ik had moeten controleren hun website om te zien of zij over 64-bits ondersteuning voor ik het gekocht. Ik heb, maar de site houdt deze informatie geheim. Ik wou dat ik kon krijgen een terugbetaling. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kies dan een andere 24 "? Het is niet zo dat er een tekort van hen op de markt. Ook de eerste monitor is echt overpriced.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Zoals ik al zei Monitoren werken met een OS maken zij gebruik van generieke drivers, compatibiliteitsproblemen moet omlaag om de grafische kaart of iets anders. |