![]() |
|
| |||
| |||
| Hei - jeg velger et gaming overvåke og jeg fant dette: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009156 Jeg vil vite om F-22 monitor er kompatibel med 64 bit Vista? I e-post Acer men de var helt unhelpful idioter. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skjermer ikke krever spesielle drivere så er utgangspunktet kompatibelt med alle OS.
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009125 Noen sa at det ikke er kompatibel med 64 bit OS (Se under 1 / 5 egg) |
|
| |||
| |||
| Kan du legge inn vurderingen sitater her. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er noen som sier noe om det, men problemet er nok med sitt grafikkort, og ikke med skjermen. Hvorfor skulle det være så mange vurderinger hevde at de ikke kan forklare tidligere utgaver mennesker har ha hatt det.
| |||
| |||
| Etter ytterligere lesing fant jeg ut at de 2 personer som hadde et problem var et unntak. Mange flere mennesker har hatt suksess med skjermen og 64 bit Vista. Men her er de vurderinger: 1) Pros: INGEN Det er den verste overvåker jeg noensinne har sett på Cons: Du har en 64bit OS blir du mangler 480 kolonner. Skift hver rett. Du vil ende opp med ingen nettleser kontroller. Alt på midten. Fargen bleed fra toppen til bunnen. Du har 3 valg er grønn, blå eller grå. CD var tomt. Ingenting var det tomt. Å det er en Acer cd greit PASS på en 2) Pros: fungerer på 32-biters systemer Cons: No 64 bit støtte. Etter googlingen svikt symptomer, det viser seg denne skjermen vil gå til 1600x1200 i Vista64bit. Det vil tillate en 1920x1200 skrivebordet, men 420 kolonner på høyre er offscreen. Så mye for å se blå stråle selv med HDMI og HDCP-støtte. Andre tanker: Acer tjenesten var nyttig nok å si at jeg burde ha sjekket deres hjemmeside for å se om det hadde 64 bit support før jeg kjøpte den. Jeg gjorde, men området holder denne informasjonen hemmelig. Jeg skulle ønske jeg kunne få tilbakebetalt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deretter velger du en annen 24 "? Det er ikke som om det er mangel av dem på markedet. Også den første skjermen er virkelig overpriced.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Som jeg sa Monitorer arbeidet med et operativsystem, bruker de generiske driverne, kompatibilitetsproblemer må ned til grafikk kortet eller noe annet. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Acer Aspire Just wont arbeide! | roheel | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 20 november 2009 15:51 |
| Hjelp! Acer Laptop med Vista doesnt Start | Jamie | Windows-operativsystemer | 5 | 18 november 2009 12:33 |
| Oppdatere en Acer Sysem, vil Vista fremdeles arbeide? | minder | Windows-operativsystemer | 1 | 18 august 2009 06:03 |
| Ny Acer Desktop Vista OS. Får ikke Screensaver å fungere. | Garigoun | Windows-operativsystemer | 2 | 14 mai 2009 13:43 |
| Acer laptop med Vista -> XP | jgott | Windows-operativsystemer | 7 | 20nde sep 2007 04:56 |
| Thread Tools | |
| |