![]() |
|
| |||
| |||
| Hej - jag väljer ett spel övervaka och jag hittade den här: http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009156 Jag vill veta om F-22 monitorn är förenligt med 64-bitars Vista? I e-post Acer men de var helt ohjälpsam idioter. Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monitorer inte kräver speciella drivrutiner så är i princip förenligt med alla OS.
| |||
| |||
| Citat:
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009125 Somliga sade att det är oförenligt med 64 bitars OS (Se under 1 / 5 ägg) |
|
| |||
| |||
| Kan du skicka en översyn citat här. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns en del att säga något om det, men frågan är nog med hans grafikkort och inte med bildskärm. Varför skulle annars det finnas så många recensioner som hävdar att de inte kan förklara tidigare frågor människor har förmodligen haft med det.
| |||
| |||
| Efter ytterligare behandling har jag lärt mig att dessa 2 personer som hade ett problem var ett undantag. Flera fler människor har haft framgång med att övervaka och 64-bitars Vista. Men här är de recensioner: 1) Pros: INGA Det är den absolut värsta övervaka jag någonsin har tittat på Cons: Du har en 64bit OS ni kommer att saknas 480 kolumner. Förskjutningar all rätt. Du kommer att få några läsare kontroller. Allt utanför centrum. Färgen blöder från toppen till botten. Du har 3 val gröna, blå eller grå. Den cd var tomt. Ingenting var det tomt. Åh det är en Acer cd okej Vidarebefordra denna en 2) Pros: arbetar med 32 bitars system Cons: Nr 64-bitars stöd. Efter att googla misslyckande symptom, det visar sig att denna övervakning kommer att gå till 1600x1200 i Vista64bit. Det kommer att möjliggöra en 1920x1200 skrivbordet, men 420 kolumner till höger är HEMLIG. Så mycket för att titta på blue ray även med HDMI och HDCP-stöd. Andra tankar: Acer service var hjälpsam nog att säga att jag borde ha kontrollerat deras hemsida för att se om den hade 64-bitars stöd innan jag köpte den. Det gjorde jag, men anläggningen håller denna information en hemlighet. Jag önskar att jag kunde få en återbetalning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välj sedan en annan 24 "? Det är inte som om det finns en brist på dem på marknaden. Även den första bildskärmen är verkligen overpriced.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Som jag sa Monitorer arbeta med alla OS, de använder generiska drivrutiner kompatibilitetsproblem måste ner till grafikkort eller något annat. |