![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har lagt dette kort i min pc, og havde nogle nyere drivere jeg havde gemt på disken for Hp Pavilian det var i, der er mindst, nyere end de chauffører, der fulgte med drivere disken. Jeg tænkte, hvis jeg kunne have en person med højhastighedsadgang til internettet i stedet, i denne crappy dialup hente de nyeste drivere, der er tilgængelige for dette kort. eller gør kortet skal være installeret på pc'en, som anvendes til at downloade med? Jeg forsøgte med min dialup, mens jeg sover, men ingen held. Jeg har mistet forbindelsen efter 66 i 77mb. hente og da jeg forsøgte at installere, det sagde filen blev beskadiget hente igen . Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| God deal! nu for at finde nogen, jeg kan få til at gøre det for mig Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, der vil arbejde bøde. EDIT: Beklager, skal have klikket Nye indlæg i stedet for ubesvarede indlæg .. Jeg kunne ikke se svarene
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problem med NVIDIA GeForce 9650M GT drivere? | Haun | Grafikkort & Monitors | 4 | 8 november 2009 05:48 |
| Store problem at få GeForce 8500 | Xshad0wz | Grafikkort & Monitors | 6 | 13 September 2009 04:14 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere | RCI | Grafikkort & Monitors | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Vil NVIDIA GeForce 8500 GT Arbejde i en Asus M3A78 EM Bundkort? | P5200 | Grafikkort & Monitors | 8 | 18 marts 2009 20:10 |
| Seneste ATi & NVIDIA-drivere! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januar 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |