![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen esittänyt tämän kortin minun pc ja oli joitakin uudempia ohjaimia olin tallentanut levyn HP Pavilian se, johon on ainakin uudempi kuin ohjaimet tuli kuljettajien levy. Mietin, jos minulla olisi joku high speed internet sijaan tämän kehno soittoyhteyttä ladata uusimmat ajurit, jotka ovat tarjotut tälle kortille. tai ei kortti on asennettu tietokoneeseen, jota käytetään ladata kanssa? Yritin minun soittoyhteyttä kun olin univaikeudet, mutta ei onnea. Menetin yhteydessä sen jälkeen, kun 66 on 77mb. ladata ja kun olen yrittänyt asentaa, se sanoi tiedosto on vioittunut ladata uudelleen . Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä.
| |||
| |||
| Paljon! nyt löytää joku voin saada tehdä se minulle Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Joo, että saat toimivat hyvin. EDIT: Anteeksi, on napsautettu New Posts sijasta vaille Posts .. En katso vastaukset
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelma NVIDIA GeForce 9650M GT-ajurit? | Haun | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 8 marraskuu 2009 05:48 |
| Suuri ongelma Getting GeForce 8500 | Xshad0wz | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 13 syyskuu 2009 04:14 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256 Mt PCI Ajurit | RCI | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7th Jun 2009 01:13 |
| Voiko Nvidia Geforce 8500 GT Työ on Asus M3A78 EM emolevy? | P5200 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 18th Mar 2009 20:10 |
| Uusimmat ATI ja Nvidia Drivers! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31. Jan 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |