![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb deze kaart in mijn pc, en had wat nieuwere drivers ik had opgeslagen op schijf voor de HP Pavilian het was in die op zijn minst, nieuwer dan de drivers die bij de drivers schijf. Ik vroeg me af, als ik zou kunnen hebben iemand met high speed internet in plaats van deze crappy dialup download de nieuwste stuurprogramma's die beschikbaar zijn voor deze kaart. of, doet de kaart moet worden geïnstalleerd in de pc, gebruikt om te downloaden met? Ik probeerde met mijn inbelverbinding terwijl ik sliep, maar geen geluk. Ik verloor verbinding na 66 van de 77mb. downloaden en toen ik probeerde te installeren, zei hij bestand is beschadigd download opnieuw . Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| Goede deal! nu te vinden iemand die ik kan krijgen om dit te doen voor mij Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, dat zal prima werken. EDIT: Sorry, moet hebben geklikt New Posts plaats van onbeantwoorde berichten .. Ik heb niet de antwoorden