![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har sette dette kortet i min pc, og hadde noen nyere drivere jeg hadde lagret på platen for HP Pavilian det var som er minst, nyere enn driverne som fulgte med drivere plate. Jeg lurte på om jeg kunne ha noen med høyhastighets internett i stedet, for denne crappy dialup laste ned de nyeste driverne som er tilgjengelige for dette kortet. eller, betyr kort må være installert på PC-en, brukes til å laste ned med? Jeg prøvde med min dialup mens jeg sover men nei. Jeg mistet forbindelsen etter 66 av 77mb. laste ned og da jeg prøvde å installere, det sa filen ble ødelagt laste ned på nytt . Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| God handel! nå for å finne noen jeg kan få til å gjøre det for meg Takk! |
|
| |||
| |||
| Ja det vil fungere fint. EDIT: Sorry, må ha klikket nye innlegg i stedet for ubesvarte innlegg .. Jeg fikk ikke se svarene
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problem med NVIDIA GeForce 9650M GT drivere? | Haun | Kabinetter & Skjermer | 4 | 8 november 2009 05:48 |
| Big Problem Getting GeForce 8500 | Xshad0wz | Kabinetter & Skjermer | 6 | 13 september 2009 04:14 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivere | RCI | Kabinetter & Skjermer | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Vil Nvidia Geforce 8500 GT Arbeid i Asus M3A78 EM Hovedkort? | P5200 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 mars 2009 20:10 |
| Siste ATI og Nvidia-drivere! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januar 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |