![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har lagt detta kort i min dator och hade några nya drivrutiner jag hade sparat på skivan för HP Pavilian det var som minst, nyare än de drivrutiner som följde med drivrutiner skivan. Jag undrade om jag kunde ha någon med höghastighetsinternet istället för denna skit dialup hämta nyaste drivrutiner som avaiable för detta kort. eller tar ut kortet måste installeras i datorn, som används för att ladda ner med? Jag försökte med min dialup medan jag sov, men ingen lycka. Jag tappade anslutningen efter 66 i 77mb. ladda ner och när jag försökte installera, sade filen skadad hämta igen . Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja.
| |||
| |||
| Bra affär! nu att hitta någon jag kan få göra det för mig Tack! |
|
| |||
| |||
| Ja det ska fungera bra. EDIT: Sorry, måste ha klickat nya inlägg istället obesvarade inlägg .. Jag såg inte svar
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med NVidia GeForce 9650M GT Drivers? | Haun | Grafikkort & Skärmar | 4 | 8 November 2009 05:48 |
| Stora problem att få GeForce 8500 | Xshad0wz | Grafikkort & Skärmar | 6 | 13 September 2009 04:14 |
| NVIDIA GeForce FX5500 256MB PCI Drivers | RCI | Grafikkort & Skärmar | 1 | 7 juni 2009 01:13 |
| Kommer Nvidia Geforce 8500 GT Arbetet på en Asus M3A78 EM Moderkort? | P5200 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 18 mars 2009 20:10 |
| Senast ATi och Nvidia drivrutiner! | Hybr! D | General Software Chat | 7 | 31 januari 2007 13:32 |
| Thread Tools | |
| |