![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har to nVidia 9800GX2 kører i SLI. Jeg bruger Vista Ultimate 64. Jeg har for nylig hentet beta drivere til mit kort og OS fra nVidia hjemmeside her: http://www.nvidia.com/object/winvist...7.92_beta.html Jeg er med jævne mellemrum styrter ned, mens du spiller STALKER Clear Sky (forskellige crash end inden for de af jer kender mit klare himmel problemer lol) og får en fejl fra begge bugtrap og Vista, der dybest set siger, "du lige har genoprettet efter en skærmdriver skyld." Jeg kan ikke få denne fejl fra andre spil, herunder de ældre STALKER Shadow of Chernobyl. Faktisk fik jeg den samme fejl besked fra Shadow før jeg hentede 177,92 beta version, men ikke siden. Skal jeg konkludere, måske, at fejlen er i denne buggy Clear Sky spil eller er det et symptom på et problem med min download? Første gang jeg forsøgte at installere 177,92 beta jeg brugte driver sweeper først og genstartet. Så snart jeg genstartet Vista automatisk begyndte "at installere drivere til din hardware" og installeret en tidligere WHQL version fra april (som siden er blevet opdateret af nVidia). Jeg ved ikke, hvor Vista fik denne chauffør, og jeg kunne ikke stoppe installationen. Som sådan har jeg ventet Vista for at afslutte og genstarte, derefter installeret beta en oven på den. Kunne dette være mit problem? Og hvordan %$&%^^#$%' Ing dælen kan jeg slå denne automatiske føreren installere funktionen på Vista64? Jeg havde det slukket før, men en af de idioter fra Microsoft Teknisk support vendte det tilbage på mig uden min viden. |
|
| |||
| |||
| Tak. Da ingen synes at have et fingerpeg kan du direkte mig til et websted, hvor en person måske? |
|
| |||
| |||
| har dette været i gang siden den 1. gang du har forsøgt at spille alle disse spil? Har du forsøgt at rollback til et tidligere grafikkort driver??? Jeg havde problemer med den nyeste driver til mit kort og spil, så jeg rullet tilbage og spørgsmål blev løst .... bare en tanke ... |