Minulla on kaksi nVidia 9800GX2: n käynnissä SLI. I am using Vista Ultimate 64. Olen äskettäin ladannut beta-ajurit minun kortin ja käyttöjärjestelmä NVIDIA sivusto tässä:
http://www.nvidia.com/object/winvist...7.92_beta.html
Olen ajoittain kaatuu leikkiessään Stalker Clear Sky (eri kaatua kuin ennen niille teistä tuntevat minun kirkkaalta taivaalta woes lol) ja saada vika niin bugtrap ja Vista pohjimmiltaan sanoo: "olet juuri toipunut video kuljettajan vika."
En saa sitä virhe minkä tahansa muun pelin myös aiemmin Stalker Shadow of Chernobyl. Itse sain saman virheilmoituksessa Shadow ENNEN i ladannut 177.92 beta-versiota, mutta ei sen jälkeen.
Pitäisikö minun tehdä ehkä, että vika on tässä viallisista Vapaa Sky pelin tai se on oire ongelma minun ladata? Ensimmäinen kerta, kun olen yrittänyt asentaa 177,92 beeta I käytetään kuljettajan lakaisukone ensimmäinen ja käynnistetään uudelleen. Heti kun olen uudelleen Vista automaattisesti alkoi "asennat ajurit laitteiston" ja asentanut edellisen WHQL versio huhtikuuta (joka on sittemmin päivittää nVidia). En tiedä, missä Vista sai tämän kuljettajan ja i ei voinut lopettaa asennuksen. Sellaisena Odotin Vista loppuun ja käynnistä sitten asentanut beeta yksi alkuun sitä. Voisiko tämä olla minun ongelmani? Ja miten %$&%^^#$%' Ing helkutti En sammuta, että automaattinen kuljettajan asentaa ominaisuutta Vista64? Minulla oli se sammutetaan ennen, mutta yksi niistä idiootteja Microsoftin teknisen tuen kääntyi sen takaisin minulle ilman minun tietääkseni.