Ik heb twee nVidia 9800GX2's draaien in SLI. Ik gebruik Vista Ultimate 64. Ik heb onlangs gedownload de bèta drivers voor mijn kaart en OS van de nVidia site hier:
http://www.nvidia.com/object/winvist...7.92_beta.html
Ik ben regelmatig te crashen tijdens het spelen van STALKER Clear Sky (verschillende crash dan voorheen voor die van u bekend met mijn heldere hemel ellende lol) en het verkrijgen van een schuld van beide bugtrap en Vista die eigenlijk zegt: "U hebt net hersteld van een video-bestuurder schuld."
Krijg ik niet dat de fout van een andere game met inbegrip van de eerder STALKER Shadow of Chernobyl. In feite kreeg ik dezelfde foutmelding van Shadow Voordat ik gedownload van de 177.92 beta versie, maar niet daar.
Moet ik misschien concluderen dat het fout is in deze buggy Clear Sky spel of is het symptomatisch voor een probleem met mijn downloaden? De eerste keer dat ik probeerde te installeren 177.92 bèta Ik gebruikte bestuurder veegmachine eerste en opnieuw opgestart. Zodra ik opnieuw Vista automatisch gestart "installeren van stuurprogramma's voor uw hardware en installatie een vorige WHQL-versie van april (die sindsdien is bijgewerkt door nVidia). Ik weet niet waar Vista heb deze driver en ik kon niet stoppen met de installatie. Als zodanig, ik wachtte voor Vista klaar is en herstart dan de installatie van de bèta een bovenop. Zou dit mijn probleem? En hoe de %$&%^^#$%' ING Heck do i uitschakelen dat automatische driver installeren functie op Vista64? Ik had het uitgeschakeld voor, maar een van de idioten van Microsoft technische ondersteuning ingeschakeld zij weer op voor mij zonder mijn kennis.