mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Driver problemer?

Reply

Thread Tools
Old 22. sep 2008, 10:20
Donor Group

Default Driver problemer?

Jeg har to nVidia 9800GX2 kjører i SLI. Jeg bruker Vista Ultimate 64. Jeg har nylig lastet ned beta drivere til kortet mitt og OS fra nVidia området her: http://www.nvidia.com/object/winvist...7.92_beta.html

Jeg er periodevis krasje mens du spiller STALKER Clear Sky (ulike krasj enn før for de av dere kjenner meg klar himmel woes lol) og får en feil fra begge bugtrap og Vista som i utgangspunktet sier "du har fikset en skjermdriver skyld."

Jeg kan ikke komme på at feil fra andre spill inkludert tidligere STALKER Shadow of Tsjernobyl. faktisk jeg fikk samme feilmelding fra Shadow før jeg lastet ned 177.92 beta versjon, men ikke siden.

Skal jeg konkludere kanskje at feilen er i denne vognen Clear Sky spill eller er det symptomatisk for et problem med nedlasting? Første gang jeg forsøkte å installere 177.92 beta Jeg brukte driveren feiemaskin først og omstartet. Så snart jeg restarted Vista automatisk startet "installere drivere for maskinvare" og installert en tidligere WHQL versjon fra april (som siden har blitt oppdatert av nVidia). Jeg vet ikke hvor Vista fikk denne driveren og jeg kunne ikke stoppe installasjonen. Som sådan, jeg ventet for Vista er ferdig og omstart, deretter installert betaversjonen en på toppen av det. Kunne dette være mitt problem? Og hvordan %$&%^^#$%' ing pokker gjør jeg slå av den automatiske driver installere funksjonen på Vista64? Jeg hadde det slått av før, men en av idioter fra Microsoft teknisk støtte slått den på igjen for meg uten min viten.
Old 22. sep 2008, 21:07
Donor Group

Takk. Siden ingen ser ut til å ha en anelse kan du direkte meg til et sted hvor noen kanskje?
Old 26. sep 2008, 11:44
Medlem Group

har dette vært pågått siden 1. gang du har prøvd å spille alle disse spillene?

Har du prøvd å tilbakeføring til en tidligere grafikkort driveren??

Jeg hadde problemer med den nyeste driveren for kortet mitt og spill, så jeg rullet tilbake og problemene ble løst .... bare en tanke ...
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device Shredder Digital Imaging & Skrivere 4 30 august 2009 08:02
Noen problemer med min PSU xZoDiACx Bærevesker & Strømforsyning 8 28 mai 2009 08:25
VPN Problemstilling metzy75 Nettverk, modem og VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28 desember 2007 12:48
Grafikkortkonfigurasjon driver problemer ... mark99 Kabinetter & Skjermer 19 22 august 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.