![]() |
|
| |||
| |||
| Hej nylig flyttet over til en dobbelt skærm oprettet. Netop gad vide hvilke programmer der er derude for at gøre den dobbelt synsoplevelse noget bedre. Jeg har fundet en opgave bar program, downloadet det, og dets arbejdsmetoder great so far. gerne vide, hvis der er noget andet derude. Tak -Z |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forskellige operativsystemer gennemføre flere skriveborde til en større eller mindre grad. Mine har fire ud af kassen. Hvor mange har jeres have?
| |||
| |||
| mit OS er XP Media Center 64bit jeg tror. I "lidt" opgradere grafikkortet til at give mig mulighed for at køre dual monitors. også opgraderet min strømforsyning til en AGI 550W kortet gik jeg med er en EVGA e-GeForce 8500 GT didnt have noget billig im ikke en gamer ligesom at udvide en smule |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NVidia ting, der følger med kortet, bør alt hvad du behøver. Jeg har prøvet UltraMon men har ikke fundet nogen brug for det. Du kan indstille forskellige baggrunde i nVidia kontrolpanelet, hvis du stikker rundt .. noget, en masse mennesker ikke finde det samme.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| ja jeg har fundet tapet ting. Jeg prøvede UltraMon, jeg gjorde ikke lide det, måske i didnt vide hvordan man bruger det. men den ene hentede jeg gav mig en anden opgave bar derefter derefter XP proceslinjen. Den, der dukkede op var fra ældre versioner af Windows, den grimme grå værktøjslinjen. også kun arbejdede i ca 20 minutter, jeg restartet mig computer og det wouldnt power back up. Jeg prøvede igen at installere det 3 gange uden held. gik og fandt dette andet program, jeg har brugt det for den sidste uge eller så med nogen problemer overhovedet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ive aldrig prøvet dobbelt skærm, men en god proceslinjen ville være Stardock (jeg husker det navn, jeg tror) kinda gør det ligne en mac, men meget tilpasses
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| lol i dont like anything mac Jeg kan ikke lide noget fra æble, eller mac,. selv om disse 2 er fra samme firma, jeg stadig ikke lide dem. |
|
| |||
| |||
| dens ikke foretages af mac eller forbundet med mac Det betyder bare, du kan have et frit bevægelige animerede ikon på værktøjslinjen, der minder mig om mac virkelig gran op på skrivebordet
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| lol ok im stadig ikke bruge det .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg dont gå nær æbler mere im bange for at hvis jeg spiser en det kan stjæle alle de penge fra min walled i min søvn og erstatte det med en overhyped gadget
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8. sep 2008 11:26 |
| Hjælp display indefrysning | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Big Display | SirStukings | Grafikkort & Monitors | 4 | 13 november 2007 09:34 |
| Netop oprettet dobbelt | SocialWarfare | Grafikkort & Monitors | 6 | 5. aug 2007 12:02 |
| Display Problemer | Exsalisis | Grafikkort & Monitors | 6 | 18 juli 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |