![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei juuri siirtyneet käyttämään kaksoismerkinnän perustettu. Just mietin, mitä ohjelmia siellä tehdä kaksoismerkinnän kokemusta yhtään paremmin. Löysin tehtävä baari ohjelman, ladannut sen, ja sen työtä suuri toistaiseksi. kohtuullinen ihme jos on jotain muuta siellä. Kiitos -Z |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eri käyttöjärjestelmien toteuttaa useita työpöytiä on enemmän tai vähemmän. Kaivos on neljä ruutuun. Kuinka moni ei sinun on?
| |||
| |||
| Oma käyttöjärjestelmä on XP Media Center 64bit uskon. Olen "hieman" päivittää näytönohjaimen, jotta ehdin ajaa kaksi seuraa. myös päivittää oma virtalähde AGI 550W kortti Menin on EVGA e-GeForce 8500 GT didnt halua mitään halpaa im ei gamer aivan laajentaa vähän |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| NVidia kamaa mukana kortin pitäisi olla kaikki mitä tarvitset. Olen yrittänyt UltraMon mutta eivät ole löytäneet mitään hyötyä. Voit asettaa erilliset tapetteja ja nVidian ohjauspaneelista Jos penkoa .. mitä monet ihmiset eivät löydä heti.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| niin olen löytänyt tapetit kamaa. Yritin UltraMon, i didnt like it, ehkä olen tiennyt, miten sitä käytetään. mutta yksi Latasin antoi minulle eri tehtäväpalkissa niin sitten XP tehtäväpalkissa. Joka paljasti oli kotoisin vanhempi Windows-versioissa, ruma harmaa työkalupalkissa. Lisäksi se vain toimi noin 20 minuuttia, olen restarted minun tietokone ja se wouldnt vallan takaisin ylös. Yritin uudelleen asentamista 3 kertaa ilman menestystä. meni ja löysi tämän toisen ohjelman, olen käyttänyt sitä viime viikon aikana, joilla ei ole ongelmia ollenkaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive koskaan kokeillut kahden näytön, mutta hyvä tehtäväpalkin olisi Stardock (Muistan nimi mielestäni) kinda saa sen näyttämään poika, mutta hyvin muokattavissa
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| lol i dont like anything Mac Inhoan kaikkea tehdä omena, tai Mac. vaikka nämä 2 ovat saman yrityksen, olen silti pidä niitä. |
|
| |||
| |||
| se ei tehnyt Mac tai niihin Mac Se vain tarkoittaa, että voit olla vapaasti liikkuvat animoitu kuvake työkalurivillä joka muistuttaa minua Mac todella siistiä työpöydälle
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| lol ok IM vielä käyttää sitä .... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i dont mene lähellekään omenat enää im pelottaa, että jos i syödä se voi varastaa kaikki rahat minun walled minun nukkua ja korvata sen kanssa overhyped gadgetista
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| FPS Näyttö | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8. Sep 2008 11:26 |
| Ohje näyttö jäädyttäminen | tublecain | Rautatavaran Chat | 9 | 15th Aug 2008 14:53 |
| Big Display | SirStukings | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 13. marraskuu 2007 09:34 |
| Juuri perustanut kaksoismerkintä | SocialWarfare | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 5th Aug 2007 12:02 |
| Näyttö ongelmat | Exsalisis | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 18. Jul 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |