![]() |
|
| |||
| |||
| im få en ny skærm i julen den ene jeg har, er 15 "og kun understøtter 1024 * 768 lol. Mit grafikkort har en VGA-port og en DVI-port (1 er på vga atm) vil jeg være i stand til at have 2 skærme kører på samme tid, eller vil det være på 2 forskellige grænseflader giver mig problemer? |
|
| |||
| |||
| Nah, skal du være i orden dér, det shouldn't gøre en forskel, det kan også afhænge af dit grafikkort selv. |
|
| |||
| |||
| kan nogle en, der faktisk anvendes dobbelt skærm svar: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det afhænger af. Hvis dit grafikkort vil output begge typer på samme tid ja det vil fungere fint. Hvilke grafikkort har du?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som tidligere nævnt det hele afhænger af dit grafikkort, selvom du kan købe en dualhead2go splitter men det ville sandsynligvis være billigere at købe et bedre kort
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| alle jeg kender hans kort er dets 256 meg, PCI-E, og jeg tror, ATi. Ikke er sikker på andre bits men kortet var kun omkring £ 25 ish, hvis jeg husker rigtigt, til den pris Jeg er ikke sikker .. Du fik model numre Aftershock? |
|
| |||
| |||
| kortet er ATI Radeon HD 2400 Pro, og fra at se på, at dualhead2go det synes at være for folk med 1 interface, men jeg har en VGA-og DVI-grænseflade |
|
| |||
| |||
| LINK Så ja! Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brugt dobbelt skærm og i samme opsætning som du vil .. og ja det kan du godt. XP Pro og Vista understøtter dobbelt skærm også :-) du skal bruge et stik til DVI-porten på din skærm og dit gode til at gå dette er cheapist måde at dobbelt Hvis du ønskede at gå den vej for at bruge en (dualhead2go) det vil koste dig omkring £ 200 til £ 300! gøre det på den måde, du ønsker, og den måde, jeg giver dig de samme fordele anyway Jeg har en step by step guide på min hjemmeside om dette, hvis du har brug for mere hjælpmyPCbuild.piczo.com / (24) dualmonitors adgangskode er pete21
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dual-channel RAM spørgsmål ... | Mr77 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6. okt 2008 09:03 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Dual Monitor Software | shroomo | Multimedia & Codecs | 3 | 6. dec 2007 11:28 |
| Dobbelt kanal ram spørgsmål | merton123 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 2 august 2007 12:05 |
| Dual overvåge problemet | knexkid | Grafikkort & Monitors | 4 | 19. maj 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |