![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im saada uusi seurata christmas yhden Olen on 15 "ja tukee vain 1024 * 768 lol. Oma näytönohjain on VGA-portti ja DVI-portti (1 on vga atm) minun oltava 2 valvoo käynnissä samaan aikaan tai se on 2 eri rajapintojen aiheuttaa minulle ongelmia? |
|
| |||
| |||
| Ei, teidän pitäisi olla kunnossa, sen shouldnt vaikuttaa, se voi riippua näyttösovittimen though. |
|
| |||
| |||
| voi noin joka on tosiasiallisesti käytetty kaksoismonitoreja vastaus: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se riippuu. Jos näytönohjain tulostaa molempia signaali samalla kyllä se toimii hyvin. Mikä näytönohjain sinulla on?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten edellä todettiin se kaikki riippuu näytönohjaimen, mutta voit ostaa dualhead2go jakotislauskolonnin mutta se olisi luultavasti halvempaa ostaa parempi kortti
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| en tiedä hänen kortti on sen 256 meg, PCI-e ja uskon Ati. Ole varma muista bittiä mutta kortti oli vain noin £ 25 ish jos muistan oikein, tällä hinnalla En ole varma .. Sait mallin numerot Aftershock? |
|
| |||
| |||
| kortti on ATI Radeon 2400 HD Pro ja katsot, että dualhead2go se näyttää olevan ihmisille, joilla on 1 liitäntä mutta minulla on VGA-ja DVI-liitäntä |
|
| |||
| |||
| LINK Joten kyllä! Quote:
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen käyttänyt kaksoismonitoreja ja samalla setup kuin haluat .. ja kyllä voit. XP Pro ja Vista tukee kaksoismonitoreja liian :-) tarvitset liitin DVI-portin näyttösi ja hyvä mennä tämä on cheapist tapa kaksikäyttötuotteita jos halusi mennä tielle käyttää (dualhead2go) se maksaa noin £ 200 to £ 300! tee sitä haluamallasi tavalla ja tapa En antaa sinulle samat edut anyway Olen askel askeleelta opas sivustoni tämän Jos tarvitset lisää apuamyPCbuild.piczo.com / (24) dualmonitors Salasana pete21
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dual-kanava RAM kysymys ... | Mr77 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6. lokakuu 2008 09:03 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Dual Monitor Software | shroomo | Multimedia & Codecs | 3 | 6. joulukuu 2007 11:28 |
| Dual kanava ram kysymys | merton123 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Aug 2007 12:05 |
| Dual seurata ongelma | knexkid | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 19. toukokuuta 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |