![]() |
|
|
|||
|
|||
|
im een nieuwe monitor op de kerst heb ik een 15 "en ondersteunt slechts 1024 * 768 lol.
Mijn grafische kaart heeft een VGA-poort en een DVI-poort (dit is op 1 vga ATM) Kan ik heb 2 monitoren draaien op hetzelfde moment of zal het zich op 2 verschillende interfaces oorzaak me problemen? |
|
|
|||
|
|||
|
Nee, u moet in orde zijn, het shouldnt een verschil maken, kan afhangen van uw grafische kaart wel.
|
|
|
|||
|
|||
|
kan iemand die werkelijk gebruikt twee beeldschermen antwoord: D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Dat hangt ervan af.
Als uw grafische kaart zal de output beide soorten signalen tegelijkertijd ja dan werkt het prima. Welke grafische kaart heb je?
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Zoals gezegd alles hangt af van je grafische kaart, maar u kunt kopen dualhead2go een splitter, maar het zou waarschijnlijk goedkoper om een betere kaart
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
|||
|
|||
|
alles wat ik weet over zijn kaart is haar 256 meg, PCI-e, en ik denk dat ATI. Niet zeker over andere bits, maar de kaart is slechts ongeveer £ 25 ish als ik me goed herinner, tegen die prijs ben ik niet zeker ..
Je hebt model nummers Aftershock? |
|
|
|||
|
|||
|
de kaart is de ATI Radeon HD 2400 Pro en uit te kijken naar dat dualhead2go lijkt te worden voor mensen met een 1-interface, maar ik heb een VGA en een DVI-interface
|
|
|
|||
|
|||
|
LINK
Dus ja! Citaat:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik heb twee beeldschermen
en in dezelfde setup als je wilt .. en ja je kan. XP Pro en Vista ondersteunt twee beeldschermen te :-) hebt u een connector voor de DVI-poort op uw monitor en uw goed om te gaan is dit de cheapist manier om de dubbele Als je wilde gaan op de weg van het gebruik van een (dualhead2go) het kost ongeveer £ 200 tot £ 300! doen zoals u dat wilt, en de manier waarop ik doen geeft u dezelfde voordelen toch Ik heb een stap voor stap handleiding op mijn site van deze instelling als u nog meer helpenmyPCbuild.piczo.com / (24) dualmonitors wachtwoord is pete21