![]() |
|
| |||
| |||
| im får en ny skjerm ved julen den jeg har er 15 "og bare støtter 1024 * 768 lol. Mitt grafikkort har en VGA-utgang og en DVI-port (dette 1 er på VGA ATM) Vil jeg kunne ha 2 skjermer kjører samtidig, eller vil det være på 2 forskjellige grensesnitt føre meg problemer? |
|
| |||
| |||
| Nei, du bør være i orden der, det burde gjøre en forskjell, kan det avhenger grafikkortet skjønt. |
|
| |||
| |||
| kan noen som faktisk har brukt doble skjermer svar: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer an. Hvis grafikkortet vil output begge typer signaler samtidig ja det vil fungere fint. Hva grafikkort har du?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som sagt over alt avhenger av grafikkort, selv om du kan kjøpe et dualhead2go splitter men det vil sannsynligvis bli billigere å kjøpe et bedre kort
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| alt jeg vet om kortet hans er dens 256 meg, PCI-e, og jeg tror ATi. Ikke sikker på andre biter, men kortet var bare ca £ 25 ish hvis jeg husker riktig, på den prisen jeg er ikke sikker .. Du fikk modellen tall Aftershock? |
|
| |||
| |||
| kortet er ATI Radeon HD 2400 Pro og ser på at dualhead2go det synes å være for folk med 1-grensesnitt, men jeg har en VGA-og DVI-grensesnitt |
|
| |||
| |||
| LINK Så ja! Sitat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har brukt doble skjermer og i samme oppsett som du vil .. og ja, det kan du. XP Pro og Vista støtter doble skjermer også :-) trenger du en tilkobling til DVI-porten på din skjerm, og god til å gå dette er cheapist måte å doble hvis du ønsket å gå nedover veien for å bruke en (DualHead2Go) vil det koste deg ca £ 200 til £ 300! gjøre det slik du vil ha og det jeg gjør gir deg de samme fordelene anyway Jeg har en step by step guide på webområdet mitt i dette hvis du trenger mer hjelpmyPCbuild.piczo.com / (24) dualmonitors Passordet er pete21
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dual-channel RAM spørsmål ... | Mr77 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 6 okt 2008 09:03 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Dual Monitor Software | shroomo | Multimedia & Kodeker | 3 | 6 desember 2007 11:28 |
| Dobbel kanal ram spørsmålet | merton123 | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 2 august 2007 12:05 |
| Dual monitor problem | knexkid | Kabinetter & Skjermer | 4 | 19 mai 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |