![]() |
|
| |||
| |||
| im få en ny kontroll vid jul den jag har är 15 "och bara stödjer 1024 * 768 lol. Mitt grafikkort har en vga-port och en DVI-port (1 är på vga atm) kommer jag att kunna ha 2 skärmar körs samtidigt eller kommer det att vara på 2 olika gränssnitt vålla mig problem? |
|
| |||
| |||
| Nä, du ska bli bra där, det borde inte göra någon skillnad, det kan bero på ditt grafikkort men. |
|
| |||
| |||
| kan någon som faktiskt används dubbla monitorer svar: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det beror på. Om ditt grafikkort kommer produktionen båda typerna av signal samtidigt ja det kommer att fungera bra. Vilket grafikkort har du?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som ovan nämnts allt beror på ditt grafikkort, men du kan köpa en dualhead2go separationstornet men det skulle förmodligen vara billigare att köpa ett bättre kort
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| allt jag vet om hans kort är dess 256 meg, PCI-E och jag tror ATi. Inte säker på andra bitar, men kortet var bara ca £ 25 ish om jag minns rätt, till det priset jag är inte säker .. Du blev modell nummer Aftershock? |
|
| |||
| |||
| kortet är ATI Radeon HD 2400 Pro och tittar på att dualhead2go tycks det vara för personer med 1 gränssnittet men jag har en VGA och en DVI-gränssnitt |
|
| |||
| |||
| LINK Så ja! Citat:
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har använt dubbla bildskärmar och i samma konfiguration som du vill .. och ja det kan du. XP Pro och Vista stöder dubbla bildskärmar alltför :-) behöver du en anslutning för DVI-port på din skärm och dina bra att gå här är cheapist sättet att dubbla om du ville gå på vägen att använda en (DualHead2Go) det kostar ungefär £ 200 till £ 300! gör det på det sätt du vill och hur jag ger dig samma fördelar ändå Jag har en steg för steg guide på min webbplats i den här om du behöver mer hjälpmyPCbuild.piczo.com / (24) dualmonitors Lösenordet är pete21