mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Dual Monitors - Resolution Problem

Reply

Thread Tools
Old 4 februar 2009, 13:38
Ny Medlem Gruppen

Default Dual Monitors - Resolution Problem

Problem
Jeg køre dobbelt skærm, min vigtigste er en viewsonic VG2230wm (22 "widescreen) og en anden viewsonic VA2012wb (20" widescreen). Som begge kan køre 1680x1050. For nylig, når jeg genstarter min computer, den 22 "kan ikke køre den rigtige beslutning, og i stedet maxes ud på et patetisk 1024x768 mens 20" har ingen problemer med at køre 1680x1050 - dette udelukker vid kortet bliver problemet (PNY Overclocked nVidia 8800GTX ).

Nuværende Fejlfinding
Når dette problem opstår med en forkert beslutning, jeg går bag min computer og swap DVI-porte på vid kortet som regel løser problemet, men jeg er nødt til at genindtræde i indstillingerne for at udvide og gøre det muligt for 2. overvåge igen (kedelig, men værker). Jeg har gjort det i udstrakt grad med både DVI-porte, så jeg ved, at det er ikke en dårlig DVI-port, og også fordi det kun sker med 22 ", hvor 20" kører fint. Siden da har jeg også opdateret min harddisk (Vista Home 32bit) på grund af andre problemer, jeg var der, der bare gjorde mig tage den til omfanget af omformatere. Og til min overraskelse efter re-installerer alle bundkort drivere (evga 780i SLI), den skærmkortdrivere, vinduespudsning Vista opdateringer, er det stadig gør det.

Svar (Hvad jeg tror)
Jeg virkelig bare tror monitoren skal udskiftes, men jeg vil gerne have min konklusion bekræftet af Dem alle, selvfølgelig. Tak for din tilbagemelding og din tid, meget værdsat!
Old 4 februar 2009, 18:33
Medlem Gruppen

Tjek din Grafik Drivere ajour Kontroller, at DVI Kabler er de samme (shouldn't anliggende, men undertiden forskellen i hastigheder kan gøre en forskel)
Old 5 februar 2009, 18:36
Ny Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af YRTNEG View Post
Tjek din Grafik Drivere ajour Kontroller, at DVI Kabler er de samme (shouldn't anliggende, men undertiden forskellen i hastigheder kan gøre en forskel)
Alle chauffører er up to date, DVI kabler synes at være okay og identiske. Jeg tænkte, der kan være det så godt, men selv om DVI kabler var problemet, vil det ikke være at vise denne type spørgsmål. Og jeg mener, det bruges til at fint gerne 1-2 måneder siden og intet har virkelig ændret sig siden da, så jeg er bare stumped. Måske I'll get heldige og monitor har en skjult garanti lol.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp med at få dobbelt skærm oprette? Theresonly1 Grafikkort & Monitors 11 18 juli 2009 05:03
Dual Monitors W / 1 VGA Port DanielAndStuff Grafikkort & Monitors 1 15 juli 2009 15:43
8800GTS Dual Monitors Hjælp YRTNEG Grafikkort & Monitors 2 19 januar 2009 12:40
Brug dobbelt skærm chefjimmy Grafikkort & Monitors 8 12 januar 2009 16:33
Problem med dobbelt skærm Mischman Grafikkort & Monitors 20 9. sep 2008 09:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.