vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem

Reply

Thread Tools
Old 4 helmikuu 2009, 13:38
Uusi Jäsen

Default Dual Monitorit - Päätöslauselma Problem

Ongelma
I run kaksoismonitoreja, minun tärkein on ViewSonic VG2230wm (22 "laajakuva) ja toinen ViewSonic VA2012wb (20" laajakuva). Jotka molemmat voidaan suorittaa 1680x1050. Viime aikoina, kun käynnistän tietokoneen, että 22 "ei suorita oikea ratkaiseminen ja sen sijaan maxes pois pateettisen 1024x768 ottaa huomioon, että 20" ei ole ongelmia käynnissä 1680x1050 - tämä sulkee pois vid kortti on ongelma (PNY Kokonaispistemäärä nVidia 8800GTX ).

Nykyinen Vianmääritys
Kun tämä ongelma ilmenee virheellistä päätöslauselma, lähden takana minun tietokone ja vaihtaa DVI-porttia VID kortin mikä yleensä korjaa ongelman, mutta minun on jälleen otettu asetukset laajentaa ja mahdollistaa 2. seurata uudelleen (tylsiä, mutta toimii). Olen tehnyt tätä laajasti sekä DVI-porttia, joten tiedän, että se ei ole huono DVI-portti ja myös siksi, että se vain käy, että 22 ", jossa 20" toimii hyvin. Sittemmin olen myös uudelleen oma kovalevy (Vista Home 32bit) Koska muita ongelmia Olin ottaa, että juuri minun ottaa sen laajuus uudelleen. Ja hämmästyksekseni jälkeen uudelleen asentamalla kaikki emolevyn ajurit (evga 780i SLI), video-kortin ajurit, Windows Vista päivitykset, se vielä tekee sen.

Vastaus (Mielestäni)
Olen oikeastaan vain sitä mieltä, että näyttö on korvattava, mutta haluaisin saada minun päätelmä vahvistettiin te kaikki, tietenkin. Kiitos palautteesta ja aikaa, paljon!
Old 4 helmikuu 2009, 18:33
Jäsen

Tarkista Graphics Ajurit ovat ajan tasalla Tarkista, että DVI-kaapelit ovat samat (shouldnt asia, mutta joskus ero nopeudet voivat tehdä ero)
Old 5 helmikuu 2009, 18:36
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by YRTNEG View Post
Tarkista Graphics Ajurit ovat ajan tasalla Tarkista, että DVI-kaapelit ovat samat (shouldnt asia, mutta joskus ero nopeudet voivat tehdä ero)
Kaikki kuljettajat ovat ajan tasalla, DVI kaapelit näyttävät olevan kunnossa ja samanlaiset. Ajattelin, jotka voivat olla sille hyvin, mutta vaikka DVI kaapeleita on ongelma, se ei näytetä tämän tyyppinen kysymys. Ja tarkoitan, se käyttää työssä vain kauniita kuin 1-2 kuukautta sitten, ja mitään ei ole todella muuttunut sen jälkeen niin olen vain ihan änkkänä. Ehkä I'll get onnekas ja valvoja on piilotettu takuu lol.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.