mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Dual Monitors - Resolutie Probleem

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2009, 13:38
Nieuw Lid Fractie

Default Dual Monitors - Resolutie Probleem

Probleem
Ik twee beeldschermen, mijn belangrijkste een ViewSonic VG2230wm (22 "breed) en een andere ViewSonic VA2012wb (20" breedbeeld). Die beide kunnen rijden 1680x1050. Onlangs, wanneer ik mijn computer opnieuw opstarten, de 22 "niet uitvoeren van de juiste resolutie en in plaats maxes bij een zielig 1024x768 terwijl de 20" heeft geen problemen draait 1680x1050 - deze regels de vid kaart wordt het probleem (PNY Overclocked nVidia 8800GTX ).

Huidige Probleemoplossing
Wanneer dit probleem zich voordoet met een verkeerde resolutie, ik ga achter mijn computer en de swap-DVI-poorten op de vid kaart, die meestal het probleem, maar ik moet opnieuw invoeren in de instellingen uit te breiden en om de 2e monitor opnieuw (saai maar werkt). Ik heb dit gedaan uitgebreid met zowel DVI-poorten, zodat ik weet dat het geen slecht DVI-poort en ook omdat het gebeurt alleen met die 22 ", waar de 20" loopt goed. Sindsdien heb ik ook opnieuw mijn harde schijf (Vista Home 32bit) als gevolg van andere problemen die ik had dat net gedaan me naar de omvang van herformatteren. En, tot mijn verbazing na het opnieuw installeren van het moederbord drivers (evga 780i SLI), de videokaart drivers, Windows Vista-updates, dan nog doet.

Antwoord (Wat denk ik)
Ik denk gewoon dat de monitor moet worden vervangen, maar ik wil graag mijn conclusie bevestigd door jullie allemaal, natuurlijk. Bedankt voor uw feedback en uw tijd, zeer gewaardeerd!
Old 4 februari 2009, 18:33
Lid Fractie

Controleer uw grafische drivers actueel zijn Controleer of de DVI kabels zijn dezelfde (shouldnt kwestie maar soms is het verschil in snelheid, kan een verschil)
Old 5 februari 2009, 18:36
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YRTNEG View Post
Controleer uw grafische drivers actueel zijn Controleer of de DVI kabels zijn dezelfde (shouldnt kwestie maar soms is het verschil in snelheid, kan een verschil)
Alle drivers zijn up-to-date, DVI kabels lijken goed en gelijk. Ik dacht dat kan worden als goed, maar zelfs als DVI kabels zijn het probleem, zou het niet tonen van dit soort onderwerp. En ik bedoel, het wordt gebruikt om te werken prima als 1-2 maanden geleden en er is niets echt veranderd sindsdien, dus ik ben gewoon stumped. Maybe I'll get geluk en de monitor heeft een verborgen garantie lol.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.