mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Dual Monitors - Oppløsning Problem

Reply

Thread Tools
Old 4de Feb 2009, 13:38
New Member Group

Problem
Jeg kjører dual skjermer, min viktigste å være en viewsonic VG2230wm (22 "Wide) og en annen viewsonic VA2012wb (20" wide). Som begge kan kjøre 1680x1050. Nylig, når jeg starter maskinen min, den 22 "kjøres ikke riktig oppløsning og i stedet maxes ut på et patetisk 1024x768 mens 20" har ingen problemer med å kjøre 1680x1050 - dette utelukker vid kortet er det et problem (PNY Overclocked nVidia 8800GTX ).

Gjeldende Feilsøking
Når dette problemet oppstår med feil oppløsning, jeg går bak min datamaskin og swap DVI utganger på vid kortet som vanligvis løser problemet, men jeg måtte gå inn i innstillinger for å utvide og aktiverer 2dre overvåke igjen (kjedelige men fungerer). Jeg har gjort dette i utstrakt grad både med DVI-porter, slik at jeg vet at det er ikke en dårlig DVI-port, og også fordi det skjer bare med 22 ", hvor 20" går fint. Siden da har jeg også reformatert min harddisk (vista home 32bit) på grunn av andre problemer jeg hadde som bare gjorde meg ta det i den grad av omformatere. Og til min overraskelse etter re-installere alle hovedkort drivere (evga 780i SLI), det skjermkortdriverne, vindu vista oppdateringer, den fremdeles gjør det.

Svar (Hva tror jeg)
Jeg tror bare skjermen må byttes ut, men jeg vil ha min konklusjon bekreftet av deg alt, selvfølgelig. Takk for tilbakemeldingen din og din tid, mye verdsatt!
Old 4de Feb 2009, 18:33
Medlem Group

Sjekk Graphics Drivers er oppdatert Kontroller at DVI-kabler er det samme (burde saken men forskjellen i hastigheter kan gjøre en forskjell)
Old 5te Feb 2009, 18:36
New Member Group

Sitat:
Originally Posted by YRTNEG View Post
Sjekk Graphics Drivers er oppdatert Kontroller at DVI-kabler er det samme (burde saken men forskjellen i hastigheter kan gjøre en forskjell)
Alle drivere er oppdatert, DVI-kabler ut til å være i orden og identiske. Jeg tenkte som kan være det også, men selv om DVI kabler var problemet, men vil ikke vises denne type spørsmål. Og jeg mener, det brukes til å fungere helt fint som 1-2 måneder siden og ingenting har egentlig endret siden da så jeg bare stumped. Kanskje jeg får heldige og skjermen har en skjult garanti lol.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.