menší majetkové -

Magazine
Go Back   Počítačové Juice > Počítačový hardware > Graphics Cards & Monitory

Register

Duální monitory, jediné VGA port, žádné grafické kartě?

Reply

Thread Nástroje
Old 12.prosince 2008, 02:07
Nový člen skupiny

Ahoj, první plakát,

Mám Dell Inspiron 530S plochu s 1 GB RAM, 1,6 (3 nebo 7?) GHz procesor, jediné VGA port a ne grafické karty. Můj cíl: přidat druhý monitor.

Za prvé, vím, že moje cesta kolem počítačů, z větší části, ale jsem daleko od odborníka. Požádal jsem přítele o tomto a musel ho otevřít počítač a ukažte mi asi uvnitř. Řekl mi, že nemůže najít video karty kamkoli, což by znamenalo i nemohli instalovat .... ale já konkrétně vzpomenout opting nebude mít grafickou kartu s mým počítačem, když jsem si objednal, že ... tak jsem doufal, že mu bylo špatně.

Byl jsem řekl, že nemohu nastavit můj duální monitory bez grafické karty a já bych si to narovnaný out (I didn't uvědomit, jak moc grafickou kartu opravdu záleželo při objednávce). Má někdo chtít, aby mi pomohl ven? Vím, že budu muset strávit nějaký peníze, ale já nemám ponětí, kde začít, nebo to, co je kompatibilní s tím, nebo je-li její dokonce možné pro mě udělat.

Nejsem proti externímu alternativní (za předpokladu, že existuje), pokud je vnitřní nemožné.

Díky chlapi!
Steve
<please není post emails, používat fórum k communicate>
Old 12.prosince 2008, 03:37
Dárce Skupina

měli byste mít AGP slot na základní desce pro vaši grafickou kartu / nejsou jisti, zda máte, ale pokud ne, můžete použít PCI grafické karty ujistěte se, že PCI karta má DVI a VGA konektory a můžete plug 2 monitory do toho ! budete potřebovat konektor pro DVI tak to bude připojovat ke svému druhý monitor (levný) se také podívat na mých webových stránkách pod tu jak jsem sledovala dvojí tímto způsobem, a krok za krokem

Můj systém: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ přetaktována! Athlon64 3000 +
Základní deska:
Asus
Paměť RAM:
1,50 koncert DDR
Grafické karty (s):
256MB PCI G-Force