vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Dual seuraa, yksi VGA-portti, ei näytönohjain?

Reply

Thread Tools
Old 12 joulukuu 2008, 02:07
Uusi Jäsen

Default Dual seuraa, yksi VGA-portti, ei näytönohjain?

Hei, ensimmäistä kertaa juliste,

Olen Dell Inspiron 530S työpöytääsi 1 gigatavu RAM-muistia, joka on 1,6 (3 tai 7?) GHz prosessori, yksi VGA-portti ja näytönohjaimen. Oma tavoite: lisätä toisen valvoa.

Aivan aluksi, tunnen päin tietokoneista suurin osa, mutta en ole asiantuntija. Kysyin ystävällesi tästä, ja se oli hänelle avaa Oma tietokone ja näytä minulle noin sisällä. Hän kertoi minulle, että hän ei ole voinut löytää videon korttipaikkaan missään, mikä tarkoittaisi sitä, en voinut asentaa yhden .... mutta erityisesti muistaa opting ei saada näyttösovittimen kanssa minun tietokone, kun tilasin sen ... niin olen toivoen hän oli väärässä.

Olen kuullut, että en voi perustaa oman kaksoismonitoreja ilman näytönohjaimen ja haluan saada tämän suoristettua ulos (en tajunnut, miten paljon näytönohjain todella merkitystä, kun tilaus). Onko kukaan halua auttaa minua? Ymmärrän Otan kuluttaa rahaa, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa tai mitä sen kanssa, mitä tai jos se edes mahdollista, että minun tekevän.

En hyväksy sitä, että ulkoisen vaihtoehto (olettaen sellainen on olemassa), jos sisäinen on mahdotonta.

Kiitos pojat!
steve
<please eivät post emails, käyttää foorumi communicate>
Old 12 joulukuu 2008, 03:37
Rahoittajien ryhmän

sinulla pitäisi olla AGP korttipaikkaan emolevyn varten näytönohjain / ole varma, jos sinulla on, mutta jos et voi käyttää pci näytönohjain varmista, että pci kortti on DVI ja VGA liittimet ja voit pistoke 2 valvoo huomioon, että ! tarvitset liitin DVI joten yhteyden toiseen monitoriin (halpoja) myös tarkastella omassa sivustossa täällä olen kaksoiskäyttöä seurata tällä tavoin ja askel askeleelta

My System: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Emolevy:
Asus
RAM-muisti:
1 keikka DDR
Graphics Card (s):
256MB G-voima
Äänikortti:
Sound Blaster 5.1
Kiintolevy (t):
1-80 Gt: n 1-120GB Western Digital n
Optinen asema (t):
Pioneerin DVD-RW
Asia / PSU:
mukautetun tapauksessa & 650W PSU
Jäähdytys:
DIY watercooling
Network / Internet:
neitsyt 50Mb
Monitor (t):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Old 12 joulukuu 2008, 03:40
Administrator Group

Sikäli kuin tiedän tarvitset dual output GFX-kortti tai kaksi yhden tuotoksen GFX kortteja, kuten Pete sanoi sovi toisen kortin, jos on tarvetta.

PCI-E parempana, sitten AGP, sitten PCI riippuen mitä lähtö olet tietokoneen emolevy.

On olemassa monia GFX kortti tekee / malleja siellä, vain kysyä, jos tarvitset neuvoja valintaa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 joulukuu 2008, 18:08
Rahoittajien ryhmän

Kaksi PCI-kortit, vaikka ainoa tuotos, ei pitäisi maksaa paljon - jos käytät XP voit jopa käyttää kaksi differering tyyppiä.

Toinen vaihtoehto on käyttää jotain Matrox n Triplehead2Go ja se on melko kallis
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 23 joulukuu 2008, 07:39
Jäsen

Luin "Dellin" ja ajatella, että koska Dellin kauhea yritys, he antoivat sinulle emolevy, joka ei hyväksy grafiikkasovitinta säästää rahaa ..

Jos sinulla on puoli ihmisarvoisen kameran voit lähettää kuvan meistä ja me kerromme, mitä ovat yhteensopivia ja mitä et ole =)
Old 23 joulukuu 2008, 15:52
Rahoittajien ryhmän

Tietokoneesi tekniset tiedot ovat http://www.euro.dell.com/content/pro...hs1&l=en&s=dhs

Satamissa, Slots, Alusta
Ulkoisesti Accessible
Video: 1 VGA kuin Standard & 1 DVI, VGA ja 1 S-Video-on-apuohjelman PCI-Express-näytönohjain

PCIe x16 (Graphics): 1 Slots

Joten, kyllä, voit ostaa mitä he neuvovat kuin PCIe x16-kortin kahden seurata vaihtoehto (tai "dual output GFX-kortti", kuten in-väkijoukkojen soittaa heille).

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 23 joulukuu 2008, 15:54
Jäsen

Thats uusi malli kuitenkin, että doesnt tulevat jalostajan hän sanoi, että hän on hänen, hän saattaa olla vanha malli
Old 23 joulukuu 2008, 16:04
Rahoittajien ryhmän

Hyvä jumala, ei Dell uudelleenkäyttö Malli koodit? Mitä järkeä siinä on, että malli koodi sitten?

Oikeus, joka haluat löytää todelliset tekniset tiedot varten Malli OP itse omistaa sitten?
Old 4 kesäkuu 2009, 19:43
Uusi Jäsen

hmm i ollut tätä ongelmaa ja Tein hieman tutkimusta sinun ja minun vedettävä tästä sivustosta

http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lähellä

Tähän on kaksi näyttöjä, mutta on kolme, jos haluat ja sen kaikki ulkoiset tho. Niillä on myös HD-versio thats mitä im saada

_________
| |---------------- Näyttö 1
tietokone ----------->| |
| Sovitin |
|________|----------------- näyttö 2

ja tämä venyttää työpöydän yli molemmat näytöt
Old 4 kesäkuu 2009, 23:56
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by techontheedge88 View Post
hmm i ollut tätä ongelmaa ja Tein hieman tutkimusta sinun ja minun vedettävä tästä sivustosta

http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lähellä

Tähän on kaksi näyttöjä, mutta on kolme, jos haluat ja sen kaikki ulkoiset tho. Niillä on myös HD-versio thats mitä im saada

_________
| |---------------- Näyttö 1
tietokone ----------->| |
| Sovitin |
|________|----------------- näyttö 2

ja tämä venyttää työpöydän yli molemmat näytöt

Kiitos, että on melko paljon, mitä olin etsimässä. Olisiko minun järjestelmä voitaisiin käsitellä että vain keikka RAM-muistia ja prosessori Olen kuitenkin? Alle tuotteen ominaisuuksia se sanoo, "Käyttää järjestelmän nykyisen näytönohjaimen antaa vakaan pohjan toimisto-, 3D-suunnittelu, ja multimedia-sovelluksia, ja en ole vielä päättänyt, minun kortin ongelma.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.