![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, ensimmäistä kertaa juliste,
Olen Dell Inspiron 530S työpöytääsi 1 gigatavu RAM-muistia, joka on 1,6 (3 tai 7?) GHz prosessori, yksi VGA-portti ja näytönohjaimen. Oma tavoite: lisätä toisen valvoa. Aivan aluksi, tunnen päin tietokoneista suurin osa, mutta en ole asiantuntija. Kysyin ystävällesi tästä, ja se oli hänelle avaa Oma tietokone ja näytä minulle noin sisällä. Hän kertoi minulle, että hän ei ole voinut löytää videon korttipaikkaan missään, mikä tarkoittaisi sitä, en voinut asentaa yhden .... mutta erityisesti muistaa opting ei saada näyttösovittimen kanssa minun tietokone, kun tilasin sen ... niin olen toivoen hän oli väärässä. Olen kuullut, että en voi perustaa oman kaksoismonitoreja ilman näytönohjaimen ja haluan saada tämän suoristettua ulos (en tajunnut, miten paljon näytönohjain todella merkitystä, kun tilaus ). Onko kukaan halua auttaa minua? Ymmärrän Otan kuluttaa rahaa, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa tai mitä sen kanssa, mitä tai jos se edes mahdollista, että minun tekevän.En hyväksy sitä, että ulkoisen vaihtoehto (olettaen sellainen on olemassa), jos sisäinen on mahdotonta. Kiitos pojat! steve <please eivät post emails, käyttää foorumi communicate> |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
sinulla pitäisi olla AGP korttipaikkaan emolevyn varten näytönohjain / ole varma, jos sinulla on, mutta jos et voi käyttää pci näytönohjain varmista, että pci kortti on DVI ja VGA liittimet ja voit pistoke 2 valvoo huomioon, että ! tarvitset liitin DVI joten yhteyden toiseen monitoriin (halpoja) myös tarkastella omassa sivustossa täällä olen kaksoiskäyttöä seurata tällä tavoin ja askel askeleelta
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Sikäli kuin tiedän tarvitset dual output GFX-kortti tai kaksi yhden tuotoksen GFX kortteja, kuten Pete sanoi sovi toisen kortin, jos on tarvetta.
PCI-E parempana, sitten AGP, sitten PCI riippuen mitä lähtö olet tietokoneen emolevy. On olemassa monia GFX kortti tekee / malleja siellä, vain kysyä, jos tarvitset neuvoja valintaa. My System: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kaksi PCI-kortit, vaikka ainoa tuotos, ei pitäisi maksaa paljon - jos käytät XP voit jopa käyttää kaksi differering tyyppiä.
Toinen vaihtoehto on käyttää jotain Matrox n Triplehead2Go ja se on melko kallis
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Luin "Dellin" ja ajatella, että koska Dellin kauhea yritys, he antoivat sinulle emolevy, joka ei hyväksy grafiikkasovitinta säästää rahaa ..
Jos sinulla on puoli ihmisarvoisen kameran voit lähettää kuvan meistä ja me kerromme, mitä ovat yhteensopivia ja mitä et ole =) |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Tietokoneesi tekniset tiedot ovat http://www.euro.dell.com/content/pro...hs1&l=en&s=dhs
Satamissa, Slots, Alusta Ulkoisesti Accessible Video: 1 VGA kuin Standard & 1 DVI, VGA ja 1 S-Video-on-apuohjelman PCI-Express-näytönohjain PCIe x16 (Graphics): 1 Slots Joten, kyllä, voit ostaa mitä he neuvovat kuin PCIe x16-kortin kahden seurata vaihtoehto (tai "dual output GFX-kortti", kuten in-väkijoukkojen soittaa heille). My System: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
Thats uusi malli kuitenkin, että doesnt tulevat jalostajan hän sanoi, että hän on hänen, hän saattaa olla vanha malli
|
|
|
|||
|
|||
|
Hyvä jumala, ei Dell uudelleenkäyttö Malli koodit? Mitä järkeä siinä on, että malli koodi sitten?
Oikeus, joka haluat löytää todelliset tekniset tiedot varten Malli OP itse omistaa sitten? |
|
|
|||
|
|||
|
hmm i ollut tätä ongelmaa ja Tein hieman tutkimusta sinun ja minun vedettävä tästä sivustosta
http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # lähellä Tähän on kaksi näyttöjä, mutta on kolme, jos haluat ja sen kaikki ulkoiset tho. Niillä on myös HD-versio thats mitä im saada _________ | |---------------- Näyttö 1 tietokone ----------->| | | Sovitin | |________|----------------- näyttö 2 ja tämä venyttää työpöydän yli molemmat näytöt |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Kiitos, että on melko paljon, mitä olin etsimässä. Olisiko minun järjestelmä voitaisiin käsitellä että vain keikka RAM-muistia ja prosessori Olen kuitenkin? Alle tuotteen ominaisuuksia se sanoo, "Käyttää järjestelmän nykyisen näytönohjaimen antaa vakaan pohjan toimisto-, 3D-suunnittelu, ja multimedia-sovelluksia, ja en ole vielä päättänyt, minun kortin ongelma. |