![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, eerst poster, Ik heb een Dell Inspiron 530S Desktop met 1 GB RAM, een 1,6 (3 of 7?) GHz processor, een VGA-poort en er geen grafische kaart. Mijn doel: voeg een tweede monitor. Ten eerste, ik weet mijn weg rond computers voor het grootste deel, maar ben verre van een deskundige. Ik vroeg een vriend over dit en had hem open-up van mijn computer en toon me rond binnen. Hij vertelde me dat hij nog niet kunnen vinden van een video-kaartsleuf overal, hetgeen zou betekenen dat ik niet kon installeren .... maar ik herinner me de keuze niet specifiek om een videokaart met mijn computer als ik besteld ... dus ik hoop dat hij verkeerd was. Ik heb gezegd dat ik niet kan ingesteld mijn twee beeldschermen zonder een grafische kaart en ik wil graag om deze rechtgebogen uit (heb ik niet realiseren hoeveel een grafische kaart echt belang bij de bestelling ). Heeft iemand wilt me helpen? Ik besef dat ik moet betalen, maar ik heb geen idee waar te beginnen of wat is verenigbaar met wat of wanneer zijn zelfs mogelijk voor mij om te doen.Ik ben niet tegen een externe alternatief (uitgaande van een bestaat) als de interne is onmogelijk. Thanks guys! steve <please niet achteraf emails, gebruik van het forum om communicate> |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| moet u beschikken over een agp-slot op je moederbord voor een grafische kaart / niet zeker weet of je hebt maar als je niet kunt gebruiken een PCI grafische kaart er zeker van de PCI-kaart heeft een DVI-en VGA-aansluitingen op en kunt u de stekker 2 monitoren in dat ! hebt u een connector voor de DVI-, zodat het aansluit op uw tweede monitor (goedkoop) ook kijken op mijn website onder hier zoals ik al dual monitor deze manier en een stap voor stap
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor zover ik weet heb je een dubbele output gfx kaart of twee enkelvoudige uitgang gfx kaarten, zoals Pete zei past een tweede kaart indien u wilt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Twee PCI-videokaarten, zelfs enkele output, moet niet veel kosten - als u Windows XP gebruikt kunt u zelfs gebruik maken van twee van differering soorten. Het alternatief is het gebruik van iets als Matrox's Triplehead2Go en dat is vrij duur
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik lees "Dell" en denken dat sinds Dell zijn een verschrikkelijke bedrijf, ze gaf je een moederbord dat niet accepteren grafische kaarten geld te besparen .. Als je een half fatsoenlijke camera kunt u achteraf een foto naar ons en wij kunnen u vertellen wat u met en wat je niet =) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw computer technische specs zijn op http://www.euro.dell.com/content/pro...hs1&l=en&s=dhs
Havens, Slots, Chassis Extern Bereikbaar Video: 1 VGA-standaard & 1 DVI, VGA en 1 S-Video met add-in PCI-Express-videokaart PCIe x16 (Graphics): 1 Slots Dus, ja, je kunt kopen wat ze adviseren als PCIe x16 kaart met twee monitoren optie (of "dubbele output gfx kaart" als de in-crowd noemen). Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Dat is het nieuwe model echter dat doesnt komen met de processor hij zei dat hij heeft in zijn, kan hij een oudere model |
|
| |||
| |||
| Good Lord, doet Dell hergebruik Model codes? Wat is het punt van een model code dan? Recht, die graag bij het vinden van de echte technische specificaties voor het model de OP eigenlijk de eigenaar is dan? |
|
| |||
| |||
| hmm ik had dit probleem aan en ik heb wat onderzoek voor je en ik trok deze site http://www.matrox.com/graphics/en/pr...m/dh2go/ # dicht dit is voor twee schermen, maar de drie als u wilt dat het en zijn alle externe tho. Ze hebben ook een HD versie thats wat im getting _________ | |---------------- Scherm 1 computer ----------->| | | Adapter | |________|----------------- scherm 2 en dit zal strek uw desktop over beide schermen |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Bedankt, dat is vrijwel precies wat ik zocht. Zou mijn systeem te kunnen omgaan, dat met slechts een gig ram en de processor heb ik al? In het kader van het product kenmerken zij zegt: "Gebruikt uw systeem de bestaande grafische kaart om een stabiel platform voor kantoor-, 3D-design en multimedia-applicaties," en ik dacht nog steeds niet uit mijn kaart dilemma. |